Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 26, 2009

ABONAMENTE ORANGE IN (si cu ) AER

        Am sa ma refer la acea campanie a companiei Orange la care am asistat eu. Cele doua elemente principale sunt: aerul si balonul. Evident trebuie mentionat ca eu sunt ca si omuletii si… te miri ce minunatie ma impresioneaza. Pentru inceput, deoarece nu am fotografiat baloanele mici, am sa incep cu domnul delfin:

b1 S8303080

Evident el simbolizeaza un anumit tip de abonament al firmei cu pricina. Acum, am sa trec la celalalt element care m-a impresionat mai mult deoarece , pana acum, nu am avut ocazaia sa il vad in realitate de la asa o distanta mica. Este vorba de balonul care zboara:

b2 S8303089

Si acesta are simbolurile specifice campaniei, se pot observa in imaginea apropiata:

b3 S8303090

A fost interesant de urmarit diferite le etape cum ar fi urcatul si coboratul din balon:

b4 S8303091

Era interesant de privit ridicarea in aer a balonului, modul in care coboara sau modul in care se mentine in aer si cum utilizau flacara si aerul cald:

b5 S8303094

In ansamblu a fost o experienta interesanta. Recunosc ca Orange a gasit o varianta interesanta de promovare a campaniei  sale.

Lasă un răspuns

Categorii

