Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 8, 2009

SCHIMB DE CARTI #27

 

        Datorita faptului ca, de multe ori, timpul zboara…am ajuns la o noua editie la SCHIMB DE CARTI. Luna aceasta Sdc are loc duminica, 8 noiembrie, ora15, la Cafe Funky, Piata Unirii, Strada Mercy.

        Majoritatea dintre dumneavoastra stiti deja despre ce este vorba asa ca nu am sa explic amanuntit. Pe scurt: sursa de carti, atmosfera placuta, companie super si alte elemente pozitive. Nu stiu daca am sa ajung la Sdc dar… puteti linistit sa veniti, veti fi primiti cu caldura.

Afisul este acesta

sdct-noiembrie 2009

Pagina oficiala este (aici) 

Informatia o am de la Andra  

Pentru cei interesati, am aflat de la Andra urmatoarea informatie “poate vreţi să vă controlaţi bibliotecile după un: Boris Vian, Voi scuipa pe mormintele voastre,  Libelula de Martin Page, sau Casa amintirilor de Mihail Şerban.”

Va doresc tuturor o duminica superba si ….lectura placuta😉


Lasă un răspuns

Categorii

