Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 19, 2009

POLITICA DISCRIMINATORIE A BANCILOR

        Evident…sunt constient ca fiecare banca are politica proprie si regulamentul de ordine interioara stabilit in functie de principiile lor DAR…

Exista lucruri in care gasesc mai multa logica si lucruri cu care nu pot fi de accord. Inteleg cand te intreaba de venitul tau, cat este de mare pentru a socoti “cosul”. Stiu, din experienta, faptul ca fiecare banca are formula proprie de calcul a acelui “cos zilnic” si stabilirea nivelului imprumutului. In schimb exista lucruri cu care nu pot sa fiu de accord. Unul din lucrurile cu care nu pot sa fiu de accord este pragul de varsta. Spre exemplu, nu pot sa inteleg de ce banca X nu accepta sa acorde un credit individului Piscopescu de 19 – 20 de ani care este director de firma si castiga cam 5000 lei pe luna. De ce nu inteleg? Simplu: persoana respectiva (Piscopescu) este angajat pe termen nedeterminat, castiga bine (5000 pe luna reprezinta o suma frumusica), este tanar, este sanatos… De ce nu poate primi imprumutul? Din punctul de vedere al bancii X, foarte simplu: nu are varsta de 21 de ani. Pai care este logica fratilor??? Eu unul nu am reusit sa o descopar. Evident mai inteleg faptul ca nu imprumuta bani persoanelor casnice care nu au o hartie cu dovada ca castiga regulat, in  fiecare luna un salar. Dar nu pot sa inteleg de ce nu imprumuta bani unei persoane care este pensionara (are cupon cu dovada venitului constant , lunar), are firma ( de unde incaseaza in fiecare luna o suma …in plus fata de venitul regulat obtinut din pensie) si este o persoana foarte activa. AAA! Pentru ca are o anumita varsta??? Pai unde este logica?  Riscul de deces??? Foarte interesant. Exemple pot sa mai dau mai multe dar nu cred ca are sens.

        Ok! Toate acestea poate nu ar fi avut un efect urat asupra mea daca nu ajungeaam sa vad o chestie care NU MI-A PLACUT DELOC. Aici ar trebui sa dau numele bancii si sa o fac de toata cacaua dar… o sa incerc sa ma abtin si sa va dau doar datele problemei. Ce anume m-a suparat urat??? Pai simplu POLITICA ASCUNSA si cand spun politica ascunsa nu ma refer la faptul ca la inceput nu iti sunt prezentate toate taxele si ca te trezesti dupa ce ai facut birocratia ca iti spune (inainte de ati da banii in mana) ca se mai adauga o suma Q taxa de … Ma refer la TAMPENIA URIASA de a furniza pliante care nu au acoperire in realitate. Apai eu ca o institutie care se respecta NU AR FI LOGIC  sa furnizez pliante care nu au acoperire mai mare de o luna. Pai fratele meu, ce sens are sa furnizez pliante cu  criteriile de imprumut daca acele criterii sunt valabile mai putin de o luna. Omul pana se decide si isi strange documentele… expira oferta din pliant.

        CONCRET: limita de varsta. Revin la limita de varsta. Faci pliant cu mentionarea criteriului de varsta ca fiind 74 de ani, atragi lumea si cand vine omul cu actele tu ii spui ca de fapt pliantul este expirat si nu mai este vorba de 74 ci de 70. 70 din care mai scadem si perioada de rambursare a creditului (sa zicem 2 ani) asta insemnand ca trebuie sa ai maxim 68. Atunci PENTRU CE AI MAI TIPARIT PLIANTELE. Inteleg sa schimbi politica o data pe an DAR nu sa o schimbi lunar si asta in mai rau.

        Aaa! Partea interesanta este ca TOTUSI doresc clienti. Adica te duci tu cu actele si…cand iti spune ca s-a schimbat politica si vrei sa pleci insista sa ramai. SITUATIE DE CACAUA ROMANEASCA. Insista sa gaseasca alta solutie, un membru din familie cu salar si varsta corspunzatoare (desi tu aveai si pensie si firma…) sau… povesti de Mia Braia. Pai unde este logica fratilor. OFFFF ca am reusit sa ma supar rau de tot pe politicile de CACAT.


Responses

  1. scurt…bancile sunt acei camatari cu acte in regula, sunt acele institutii care traiesc bine de pe urma celor stramtorati, sunt acele institutii care pt urmatoarii ani, ne fura libertatea.
    Eu sunt tanara,am un credit de consum pe care il voi achita peste 6 luni, insa perioada pana la achitare este un continuu stres deoarece nu am siguranta zilei de maine si deci, nici siguranta ca voi putea achita sumele datorate.
    Banii, cand i-am luat au fost de folos pt ca mi-au rezolvat o problema medicala urgenta, dar s-au dus repede, nici nu au ajuns ca de atunci am platit si rata si in inca o data valoarea creditului pentru a ma face bine.
    Cand am luat creditul am fost constransa, nu am rude instarite sau binevoitoare, dar sunt multumita ca nu a fost suma mare, 5.000 lei, in comparatie cu crediele ipotecare. Cei care au credite ipotecare in valuta sunt acum cu adevarat nefericiti, li s-au dublat ratele si inasprit conditiile de viata. ce faci cand nu poti plati ratele? vine banca si te executa, iti ia munca de o viata, pe langa faptul ca ai fost sclavul ei atata vreme, iar apoi iti vinde pe nimic munca.
    unde e dreptatea?
    nu e!
    astia suntem noi: sclavii bancilor, bataia lor de joc si unde mai pui ca si statul te arde pt a-ti lua si pielea de pe tine! Goi, goluti!

    • @Alexia In primul rand ma bucur ca ai vizitat bloguletul meu si…iti multumesc. Din pacate ai perfecta dreptate in ceea ce spui legat de banci si imprumuturi😦 Ar trebui sa privim latura pozitiva, aceea ca am reusit sa ne rezolvam o problema urgenta de moment. Putem sa speram doar ca vor veni vremuri mai bune😉 O seara placuta iti doresc


Lasă un răspuns

Categorii

