Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 30, 2009

SFANTUL ANDREI

          Cu ocazia anumitor evenimente imi este greu sa aleg prioritatile (pentru a nu supara pe nimeni ca este pe locul doi), de aceasta data imi va fi mai usor, nu am de ales prioritatile Astazi cei cu numele de Andrei, Andreea, Andrea…isi sarbatoresc ziua numelui. Personal, am o persoana foarte draga mie, care isi sarbatoreste ziua: este vorba de Alina (pentru unii Andreea).

         Pentru inceput am sa incep cu o felicitare pentru toti vizitatorii care isi sarbatoresc astazi ziua numelui :

          Deoarece ziua numelui, ca si ziua nasterii, trebuie sa fie una FOARTE FRUMOASA, plina de bucurie – nu am sa incep sa fac o teorie a tuturor elementelor legate de aceasta sarbatoare. Am sa invoc o scuza acceptabila: o las pe Alina, in anii viitori, sa descopere elementele legate de “folclorul romanesc”. Domnisoara cu pricina avand inca o varsta frageda am sa renunt la elementele care pot influenta😉 Am sa amintesc doar ca, conform anumitor surse, dupa ritualurile stravechi – cu aceasta ocazie era Noul An “dacic”. Sa revin la ziua de astazi…

“LA MULTI ANI!!!” cu sanatate multe bucurii si reusite “profesionale” (unde, pentru Alina, profesionale = scolare ). Am sa mai adaug: fie ca viata sa iti ofere doar clipe frumoase, viu colorate. Ma refer doar la aspectul pozitiv al culorilor, pana in cele mai mici elemente (cotidiene).Spuneam de rezultate…sa fie, in continuare, asa cum m-ai obisnuit pana acum adica: Nr.1

          Ar mai fi multe de spus dar…stiiiiiti voi ce vroiam sa spun Mai am cateva persoane, la care nu pot sa uit ca m-au ajutat cand am apelat la ele, care poarta numele sarbatorit astazi. Este vorba de fetele de la “club”: Andreea si Andrea (nu pot uita ca imi explica cineva: “Andreea, cu un e”) carora le multumesc si le doresc “LA MULTI ANI” si toate cele mentionate mai sus. Pentru toate cele trei domnisoare amintite mai sus si…nu in ultimul rand pentru cea cunoscuta, online, drept Tomata , o felicitare de ziua voastra:

           Posibililor vizitatori, cu numele sarbatorit astazi, le doresc “LA MULTI ANI” si toate cele bune.


Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by stefan_cip, stefan_cip. stefan_cip said: LA MULTI ANI sarbatoritilor http://url.ie/3279 […]

  2. Multumesc mult pentru urare.🙂 >:D<

    • Placerea a fost a mea😉

  3. La multi ani de Sf. Andrei, Miculaşul ( asa se zice prin Ardeal) sa-ti aduca tot ce iti doresti. Din partea mea, urari de bine, sanatate si realizari pe toate planurile. Multumesc pentru felicitarile transmise pe blogul meu pentru Cangurul.🙂

    • Draga @metaphor placerea a fost a mea iar meritul al vostru. Intre timp a venit si Mosul cu daruri😉 asa ca lucrurile stau bine🙂

  4. Da, probabil, de aceea este


Lasă un răspuns

Categorii

