Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 18, 2009

MOS NICOLAE CU REPETITIE 2010

Astazi este o zi importanta pentru multa lume. Cand spun asta ma refer la toti cei care sarbatoresc dupa calendarul vechi (sau…si dupa cel vechi ;)  ). In aceasta categorie intra si multi romani, am ramas surprins  cand am aflat, de la o persoana ce studia folclorul, ca sunt zone din tara unde romanii sarbatoresc dupa calendarul vechi (din pacate, nu am retinut detaliile), dar si sarbii. Pentru toti cei care sarbatoresc in acest mod, va reamintesc sa pregatiti ghetutele asa cum am facut si eu:

Eu fac parte din acea categorie privilegiata la care Mosul vine de doua ori😉

Daca am fost cuminti, toti asteptam bunataturi de la Mos. Tot uitandu-ma dupa Mos…am vazut un Mos “camuflat” cu hainute albe si ren alb care se strecura pe aici prin jur. Daca nu ma credeti o sa va prezint un clip cu el, asta ca sa va conving ca Mosul EXISTA:

Va doresc Sarbatori Fericite si…sa imi spuneti ce ati primit de la Mos😉


Responses

  1. Sarbatori fericite!

    Carmen

    • Multumesc frumos!!! Abia astept sa vad bunataturile primite de la Mos


Lasă un răspuns

Categorii

