Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 26, 2009

RUGAMINTE BRAZI

Dragi vizitatori, in primul rand doresc sa va urez SARBATORI FERICITE! Apelez la voi cu o rugaminte: am inceput sa adun poze cu brazi de Craciun pentru o “colectie” aici pe blogul meu si…va rog si pe voi daca vreti sa imi trimiteti o poza cu bradutul de Craciun. Daca doriti sa imi trimiteti o poza o puteti face pe adresa de e-mail:

stefan.academie[at]yahoo.com

Va multumesc si va doresc SARBATORI FERICITE in continuare.

L.E.

pentru cei care vor sa imi ofere poza cu bradul lor dar nu doresc sa trimita pe e-mail, va ofer alternative:

1.cine are microblog pe cirip poate trimite la http://www.cirip.ro/u/stefan.c

2.cine are microblog pe twitter poate trimite un link la http://twitter.com/stefan_cip

3.cine are cont pe FaceBook poate sa trimita cu un mesaj direct pe contul meu la Stefan Marazan


Lasă un răspuns

Categorii

