Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 3, 2010

EXPOZITIE 2009

In primul rand va doresc LA MULTI ANI!!! Se spune (probabil superstitie) ca asa cum sunt primele zile din an…asa va fi tot anul. Ca o fi adevarat sau nu, eu unul sunt precaut😉 asa ca m-am gandit sa incepem anul cu elemente pozitive. In acest sens am apelat la obiceiurile frumoase de Sarbatori, alegand traditia bradului de Craciun. Pentru ca mie personal imi place frumosul in multiplele sale forme, m-am gandit sa adun la un loc acest frumos si sa il arat si voua. Din pacate, cu toate chefurile acestea de sarbatori…lumea a uitat sa se mai tina de cuvant si asa amn ramas fara mai multi brazi frumosi😦 Cu toate acestea tot am o multime de vedete frumoase. A! am mai avut parte de un handicap: mentorul meu in microblogging a avut aceeasi idée cu mine si am beneficiat de concurenta NEloiala😉 Am observat ca , din pacate, nici ea nu a beneficiat de un feedback prea bun. Inainte de a continua, vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa fac aceassta expozitie, in special celor care a u fost primii: Sorina, Crina, Maria, Cristina, Crenguta, Veronica… Acum sa trec la prezentarea vedetelor… Pentru cei care au un minut in plus, la sfarsitul fiecarei categorii am sa pun un chestionar de sondaj (POLL) care nu necesita decat 2 clickuri pentru a vota bradutul preferat sau brazii preferati. Spun brazii pentru ca ii am pe doua categorii, prima va fi cu cifre arabe pentru a putea fi votat iar a doua categorie va fi cu litere pentru a nu aparea confuzii. Mai fac o mica mentiune din punctul meu de veder: toti bradutii sunt foarte frumosi asa ca nu am facut sortare pe marime de brad, unul mic putand fi mai dragut decat unul mare.

Aici am sa fac o mica paranteza de L.E.

(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Stiu (din statistica) cat de multi ati vizitat deja articolul si ati votata deja preferatul dar…. Fiind de sex masculin nu prea rezist in fata doamnelor si domnisoarelor😉 asa ca atunci cand am ajuns la trei, am cedat. Am sa introduc inca trei brazi deoarece am fost rugat special de preitena mea Metaphor sa o fac. Doamnele stiu ca risca sa nu aiba multe voturi bradutul lor, fiind adaugate ulterior, asa ca am sa postez un supliment. Daca unii dintre dumneavoastra doresc sa voteze un bradut din supliment o mai pot face deoarece am scos restrictia de vot multiplu. Am sa postez un poll la categoria cifrelor si am sa incerc sa introduc optiunile in partea de OPEN. MULTUMESC tuturor celor care deja au votat preferatul lor dar…si celor care acum urmeaza sa voteze. Le multumesc celor trei: Alexandra, Gabriela, Cornelia pentru bradutul lor.

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Am sa incep cu PRIMA CATEGORIE:

1.

2.

3.

si o poza cu detaliu

4.

si detaliu

5.

6.

Puteti vota brazii din aceasta categorie bifand cifra aleasa si apasand VOTE

SUPLIMENT:

7.

8.

9.

Cei care doresc sa voteze bradutii de la SUPLIMENT, o pot face aici:

Acum o sa trec si la cea de A DOUA CATEGORIE:

A.

B.

C.

D.

E.

F.

si detaliu

G.

H.

I.

J.

K.

L.

M.

N.

O.

P.

R.

S.

T.

U.

V.

Puteti vota bradultul preferat de la a doua categorie dadand click p elitera echivalenta optiunii dumneavoastra si apoi VOTE

Voturile le voi strange pana la Craciunul calendarului vechi (inclusiv) Asta insemnand pana pe 9 ianuarie

L.E.

Ulterior m-am gandit ca poate aveti un singur brad preferat asa ca…o sa fac si categoria OPEN cel mai cel braduti dintre toti bradutii. Asa ca puteti vota universal valabil in sondajul de mai jos:


Responses

  1. Un an nou prosper!
    Interesanta idee, placuta dealtfel.

    Am votat, mai tarziu (m-am intors acasa in urma cu cateva zile) incantandu-mi privirea.

    La Multi Ani!

    • Draga Gabriela, in primul rand iti doresc UN AN NOU FERICIT si LA MULTI ANI. Ma bucur ca ai trecut pe aici pe blog. Iti multumesc ca ai votat bradutul preferat, eu am incercat sa adun cat mai multi braduti si mai frumosi. Sper sa iti fi placut „expozitia” Noapte bun si somn usor iti doresc

  2. Mie mi-au placut toti bradutii, totusi am votat cu unii…care sunt cei mai frumosi dintre cei mai frumosi.LA MULTI ANI!

    • Draga Metaphor, in primul rand iti doresc UN AN NOU FERICIT si LA MULTI ANI. Ma bucur ca ai trecut pe aici pe la expozitie si iti multumesc ca ai votat bradul preferat. Iti doresc noapte buna si somn usor.

  3. Ai facut o treaba ffff tare!!!!

    • Maria, nu stiu cu ce sa incep in cazul tau… In primul rand iti multumesc ca ai trecut pe aici si ai aruncat o privire pe bloguletul meu. Iti multumesc pentru ajutorul tau, a fost folosit cap de serie😉 Iti multumesc pentru incurajare, meritul ete al „vedetelor”(bradutilor) si al fotografilor😉 vorba reclamei „prietenii stiu de ce”. Eu unul am incercat, sper sa fi iesit ceva bun. Iti doresc un an nou plin de bucurii si succese.

  4. […] A! Inca ceva: zilele acestea de Craciun continua votarea celui mai frumos brad de Craciun. Puteti admira expozitia si vota alesul (aici) la EXPOZITIE […]

  5. Uraaaa!!!! Bradutul meu are succes! Merci ca ne-ai pus si pe noi ” in randul lumii”…🙂

  6. […] sau care ati vizitat expozitia votand preferatul dumneavoastra. Bradutii au putut fi vazuti aici la EXPOZITIE. Dupa cum era de banuit, exponatele fiind foarte frumoase, rezultatele au fost “stranse” […]

  7. […] *** ce poate fi mai frumos decat bradul de Craciun (click aici) […]


Lasă un răspuns

Categorii

