Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 20, 2010

SA AJUTAM INIMILE COPIILOR BOLNAVIORI

Zilele acestea am avut, din nou, placerea sa vad ca cei pe care am incercat sa ii ajut nu m-au uitat. Trebuie sa recunosc ca este un sentiment placut desi incercarea mea de a ajuta era doar pentru ca imi sunt foarte dragi copii si pentru ca am in familie inimioare bolnavioare. Am avut ocazia sa vad cat de VITAL este sa ai acces la medici si aparatura adecvata pentru a ajuta o inima bolnavioara, puteti sa ma credeti pe cuvant ca merita tot efortul pentru a asigura conditiile necesare asigurarii suportului medical celor cu probleme de sanatate. Asa ca, si de aceasta data, o sa incerc sa ii sprijin si o sa apelez si la dumneavoastra sa ii ajutati pe cei care ajuta inimile acelea micute ale copiilor care au nevoie de ajutor. Sunt constient ca situatia materiala existenta nu ne permite sa facem un sprijin pe masura intentiilor noastre bune DAR… sunt adeptul faptului ca un ocean este alcatuit din picaturi de apa. O mica poveste puteti sa cititi la “Martisorul andreei”:

Pentru toti cei care doriti sa dati o mana de ajutor, va propun sa faceti o vizita (cu click aici) pentru mai multe detalii. Am sa postez si o imagine a campaniei:

Pentru detalii tehnice cu problemele bannerelor o sa revin cu o postare ulterioara. Va doresc tuturor o primavara minunata si o INIMA sanatoasa pana la adanci batraneti. Sau, cum se spune in popor: “Sa traiti o suta de ani fara reparatii”

Responses

  1. Buna ziua,

    Sunt studenta in anul III la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si va scriu cu rugamintea de a-mi oferi, in masura in care doriti, bineinteles, o adresa de mail unde sa va pot contacta pentru a va solicita ajutorul in legatura cu realizarea unui studiu care presupune raspunsul la cateva intrebari cu privire la campania „Inima Copiilor pentru Marie Curie”. Realizez acest studiu pentru lucrarea mea de licenta pe tema evaluarea campaniilor de relatii publice.

    Motivul pentru care va solicit ajutorul este ca am accesat blogul dvs. si mi-a atras atentia acest post prin care sustineti cauza campaniei.

    In speranta bunavointei dvs.

    Gabriela Constantin


Lasă un răspuns

Categorii

