Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 22, 2010

SFAT TEHNIC PENTRU BANNERE PROBLEMATICE

Am decis sa scriu aceste randuri deoarece presupun ca si altii au avut parte de aceleasi probleme ca si mine DAR… poate ei nu au avut acces la ajutor calificat al unor prieteni. In plus, aceste randuri pot fi un al doilea tip de sprijin oferit celor de la “Inima copiilor” pe care poate unii ar fi vrut sa ii ajute dar nu au putut promova din motive tehnice.

Despre ce este vorba: este vorba despre o problema aparuta la incercarea de a posta pe blog un anume tip de bannere. Problema este valabila la multe cazuri insa  eu am sa folosesc cazul celor pe care incerc sa ii ajut. Concret “Inima copiilor” are un loc de unde puteti sa luati un banner si sa il postati la dumneavoastra pe blog pentru a promova cauza lor si astfel sa ii ajutati in sprijinirea sanatatii inimilor bolnave. Din pacate codul bannerelor oferite de ei este un cod problematic, plastic spus “este pe lista neagra” ceea ce duce la imposibilitatea activarii acelui cod si postarii pe blog. Poate ca nu toate “gazdele” au acest cod pe lista neagra asa ca o sa va ofer adresa cu bannerele (aici).

Daca totusi, si dumneavoastra, ca si mine faceti parte dintre cei a caror “gazda” nu accepta acest cod o sa va prezint o modalitate de a  “impaca si capra si varza”. Personal am incercat toate posibilitatile de a aplica acele coduri fara pic de success, codul dupa introducere, la salvare este anulat automat de catre sistem. Nu are rost sa incercati diferite tipuri de bannere pentru ca eu le-am incercat pe toate si toate se anuleaza automat. Daca doriti sa cititi mai multe despre cauza “listei negre” care face urat doar pentru ca incearca sa protejeze “gazda” de probleme tehnice care ar putea afecta utilizatorii sai, puteti arunca o privire (aici)

Aici vreau sa ii multumesc mentorului meu in microblogging, Carmen Holotescu , pentru AJUTORUL OFERIT MIE cu adresa mentionata (cu explicatia de ce dispare codul)  si o posibila solutie la problema. Cu ceea ce am aflat de la ea si cu ceea ce am incercat sa aflu despre cum se poate concretiza o rezolvare, am ajuns la urmatoarea solutie:

SOLUTIA EXISTENTA

Putem folosi o imagine si o procedura tehnica ce are ca rezultat ceva identic cu un banner. Pentru cei care cunoasteti engleza si pentru cei care inteleg mai bine cand vad efectiv pasii, va sfatuiesc sa aruncati o privire (aici)

Pentru cei care sunteti incepatori, o sa va spun cum am facut eu: am accesat pagina cu bannerele, am preluat o imagine de banner (nu cod ci poza), la partea de MEDIA de la blog am salvat poza in BIBLIOTECA, am mers la partea de ASPECT unde am selectat WIDGET, am ales IMAGINE pe care l-am tranferat (activat) in bara laterala, am denumit TITLUL cu ajutarea inimioarelor si mentiunea de a se da click pe imagine, de la MEDIA am accesat poza salvata si am copiat LOCATIA (ADRESA) respectivei poze, adresa copiata am notat-o la URL imagine. La partea de LINK URL am notat adresa de la “Inima copiilor” unde se poate ajuta, am salvat si am inchis.

SFAT SUPLIMENTAR:

Exista posibilitatea ca si voi sa patiti ce am patit eu: am marit prea mult imaginea si pe blog aparea un sfert din imagine. Asa ca, in functie de cum salvati poza, este posibil sa trebuiasca sa modificati cifrele de la partea de WIDTH si HEIGHT. Nu va panicati ca poate nu e necesar iar daca este necesar, in functie de ce vedeti pe blog o sa fie usor sa modificati cifra inspre mai mic sau mai mare pana nimeriti OK. Salvati cu cifrele adecvate si totul este rezolvat.

Prin aceasta procedura se realizeaza urmatorul lucru: vizitatorii interesati, dau un simplu click pe poza si ajung exact unde trebuie sa ajunga pentru a putea ajuta.

Ii multumesc doamnei HOLOTESCU pentru ca mi-a explicat unde este problema si mi-a sugerat sa folosesc imagine, asa am ajuns sa gasesc REZOLVAREA problemei, prezentata aici. Ii multumesc pentru ca si de aceatsa data (ca de multe ori pana acum) mi-a oferit si mie o picatura din URIASUL bagaj de cunostinte detinut de ea. Este o onoare si o placere sa ai astfel de mentori.


Responses

  1. Multumesc, Stefan, pentru gandurile calde de mai sus. Sa ne citim si sa ne vedem cu bine.

    Carmen

    • Eu iti multumesc pentru ajutor si …ca ai trecut pe aici😉 Placerea a fost a mea


Lasă un răspuns

Categorii

