Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iulie 17, 2010

KARTOFFEL SI SERVICIUL DE CALITATE

Candva imi spuneam ca nu prea mai sunt multe lucrurile care sa ma surprinda si… mult timp asa a si fost. Apoi am observat ca uneori, totusi, ma surprind unele lucruri mai ales cand este vorba despre cele pozitive. DA, se intampla sa ma surprinda si lucrurile pozitive care in mod normal ar trebui sa fie ceva “normal” in STANDARD. Ei bine cand observ aceste lucruri pozitive, sunt surprins ca exista si.. evident bucuros ca ele exista.

De data aceasta este vorba despre firma KARTOFFEL din Iulius Mall.

Trebuie sa recunosc ca atunci cand este vorba despre mancare, uneori am niste pretentii putin atipice (nu greu de realizat dar atipice) fapt care a fost pus in practica si de aceasta data. Ei bine am avut o rugaminte la domnisoara (sau doamna) de la servire. Nu o sa va spun ca probabil i s-a parut ciudata rugamintea dar, mi-a spus ca o solutie ar fi o portie noua,  s-a oferit  sa intrebe bucatarul daca poate sa faca inca o portie cu criteriile cerute de mine. Trebuie recunoscut ca reactia ei a fost una ce dadea dovada de profesionalism in relatiile cu publicul. Acum ca sa nu va faceti cine stie ce impresie despre aberatiile cerute de mine o sa va spun ca eu vroiam doar, daca se poate, sa aleaga o portie care sa nu aibe adausuri ci sa fie cat mai simpla comanda. Spre bucuria mea si… mirarea mea, bucatarul s-a parut ca acepta solicitarea asa ca am comandat , am platit si in foarte scurt timp am fost servit. Inca am uimirea si dilema vitezei dar…

Scriu aceste randuri din doua motive. Primul motiv este acela de a incerca pe aceasta cale sa spun un MULTUMESC domnisoarei pentru ca a acceptat sa intrebe si bucatarului pentru ca a acceptat sa preia comanda.

Va pun o imagine simbolica

Asa ca, in speranta ca eu nu m-am inselat si ca ei intr-adevar ofera servicii de calitate in mod regulat , va recomand sa apelati la produsele si serviciile oferite de ei.

In mod normal, in domeniul privat ar trebui ca sloganul “CLIENTUL NOSTRU STAPANUL NOSTRU” sa fie o practica uzuala. Cel putin in ceea ce priveste experienta mea cu KARTOFFEL, pot sa spun „jos palaria”. Acest tip de deservire imi aduce aminte de cel de la Sibiu unde serviciile de care am avut parte au fost ireprosabile si la cote maxime de calitate.


Lasă un răspuns

Categorii

