Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iulie 21, 2010

AM PAGINA DE CONTACT – VA ASTEPT

Personal incerc sa fiu o persoana, pe cat se poate, deschisa la nou si la comunicare iar daca cineva are o idee buna, incerc sa tin cont de ea. Exista o expresie inteleapta care spune cam asa:  “Cel care se crede mare maestru nu mai poate evolua pentru ca nu mai are cum sa invete”. Ei bine nu este cazul meu deoarece eu ma consider Bebe Strumf care mai are foarte multe de invatat. O dovada a acestui lucru este si aceasta postare realizata ca urmare a adoptarii unui sfat de la Andreea. Da, este vorba despre acea Andreea care detine unul din blogurile mele preferate, unul din primele citite si tot printre primele la care m-am abonat. A trecut mult timp de atunci si inca este in topul meu. Asa ca daca ea iti da un sfat sau… daca il furi tu singur, atunci acesta este unul bun aproape sigur.

Pe scurt: AM CREAT O PAGINA DE CONTACT CU ADRESA DE MAIL LA CARE IMI PUTETI SCRIE.

Una din putinele mele calitati este aceea ca sunt un bun ascultator (la propriu dar si la figurat) asa ca … asta am facut si acum😉

Daca vrem sa fim mai traditionalisti o sa spun ca mi-am prins pe peretele blogului o cutie postala:

Asa ca pentru toti aceia care prefera sa transmita ceva in mod “privat” (personal) , evitand lasarea de comentarii acum aveti solutia si astept randurile voastre. Evident ca si cei care lasa comentarii, daca au ceva de spus si prefera sa nu afle alta lume… la fel, va astept ideile.

Pagina de CONTACT o gasiti in bara de sus, unde sunt si restul paginilor. Sau, o puteti accesa (aici)

MENTIUNE: probabil ca multi stiti dar… o sa repet pentru cei care nu stiu: acest blog este BLOG PERSONAL, nu este al unei institutii ci al unui omulet asa ca… fara frica se poate comunica lejer.

Sursa imaginii este (aici)


Responses

  1. Mai, ma faci sa rosesc.🙂 Ma bucur ca ti-am fost de ajutor. Numai de-ar fi si altii asa de receptivi ca tine😛

    • Buna, ma bucur ca ai trecut pe aici.
      Nu ai de ce sa rosesti pentru ca am spus doar adevaruri. Desi… tomatele sunt frumoase tocmai pentru ca sunt sunt rosii la culoare 😉 Da, eu mi-am insusit critica si am ascultat sfatul… ca sa ies de pe lista aceea neagra🙂 Legat de receptivitate…cum spuneam, sunt Bebe Strumf care invata si asculta


Lasă un răspuns

Categorii

