Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iulie 26, 2010

200, 100…CIFRE: ALE MELE, ALE NOASTRE, ALE…

Dragii mei, de aceasta data, o sa combin frumosul cu utilul asa ca… o sa profit de cifre, femei…

Dap, pot sa strig URAAAAA!!!! Am ajuns la articolul cu numarul 200 cifra rotunda si, pentru mine personal frumoasa.

Inainte de a mai aminti cifre din categoria “ale mele” , o sa trec la categoria “ale noastre, ale…”

Despre ce este vorba? Pai probabil cu totii ati auzit sau vazut macar o singura data revista denumita “FHM” sau daca vreti “FOR HIM”. Despre revista in sine nu o sa va povestesc acum (eventual cu alta ocazie) deoarece ea, la un moment dat, a pierdut mult teren in favoarea altora in topul meu. DAR ei ne fac o surpriza placuta in domeniul “oftalmologic”. Cum? Simplu : revista cu numarul 106 IULIE-AUGUST ne ofera un supliment si… nu orice supliment ci suplimentul cu “100 CELE MAI SEXY FEMEI DIN LUME 2010”. Un medicament pentru ochii nostrii ai barbatilor si…de ce nu, a femeilor. Asa ca, cei interesati, puteti sa apelati la chioscuri pentru a procura revista cu pricina. Nu o sa fac greseala sa va spun clasamentul, va las sa cumparati revista. Dar… o sa va spun totusi ca veti gasi nume ca Gilda Ghete, Carmen Electra, Andreea Banica, Roxy Rocks si multe altele, cu siguranta pe gustul fiecaruia cate ceva😉

Despre cifrele mele…nici in acest caz nu o sa va spun acum multe ci doar faptul ca pentru un mic blogulet cifra 200 inseamna mult. Personal ma bucur ca am reusit sa mentin “viu” blogul si sa ajung la acest numar de postari. Bloggingul mi-a oferit multe oportunitati de care, sincer vorbind, am profitat fara sa ezit. A ce o sa mai spun este faptul ca pe langa cele 200 articole o sa gasiti pe bloguletul meu si un numar de 6 “pagini” pentru cei curiosi sau interesati de un anumit domeniu. Da, cea mai recenta “miscare strategica” a fost introducerea paginii de contact unde aveti adresa de e-mail care va permite voua tuturor sa luati, de acum, contact cu mine si in mod “direct” sau daca vreti in mod “personalo-privat”

Pe moment cam atat, mai multe urmeaza sa va povestesc in viitorul apropiat😉

Asa ca va doresc sa va clatiti ochii…. fie cu unele articole ale mele, fie cu fetele frumoase despre care amintisem adineaori.


Responses

  1. Felicitari pentru articolul cu numarul 200 !!! Ca profiti de cifre , am inteles ( sarbatoresti 200 de articole ) dar sa profiti de femei si sa mai si recunosti asta…;-)
    La cat mai multe articole draga Stefan !

    • Buna Mihaela. Acuma numa am ajuns sa raspund.
      Sar`mana , multumesc de urare.
      Legat de profitat….hehe😉


Lasă un răspuns

Categorii

