Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 12, 2011

V – DAY 2011

Stateam si analizam situatia existenta😉 …probabil trebuia sa continui si facultatea de drept🙂

Nu de alta dar acum asi fi fost mult mai eficient in ceea ce mi-am propus… anume sa ma transform in “avocatul apararii” pentru un client atacat din plin si asta cu muuuuulte procese la activ. Onorata  mea clienta a fost chemata de atatea ori in instanta incat eu o sa fiu un om foarte bogat. In fiecare an exista o gramada de oameni care o  judeca si … ce pot eu sa fac este sa o apar cat mai bine cu putinta.

Asa ca, pentru inceput pledam : NEVINOVAT Onorata instanta.

Acum… o sarcina grea va fi aceea de a convige “juratii” ca onorata mea clienta  nu este vinovata cu nimic si … in plus face doar bine oamenilor. Da, clienta mea este totalmente nevinovata si acuzata nefondat. A…nu ati inteles cine este clienta mea? Haideti sa facem prezentarile: stimati jurati si stimate judecator, clienta mea este “ V – DAY” mai pe limba noastra “ ZIUA INDRAGOSTITILOR” sora zilei de Dragobete.

De ce are nevoie cineva nevinovat sa angajeze un avocat??? Simplu : este chemat in prea multe procese si …este necesar sa aibe cine sa se ocupe de aparare.

Si …ca sa nu existe dubii : spuneam ca o sa devin bogat de pe urma proceselor… ei bine sunt atat de sigur de NEVINOVATIA clientei mele incat o sa fie vorba de PRO BONO.

In primul rand vreau sa se mentioneze ca onorata mea clienta a fost adusa in tara in mod oficial, cu acte in regula si cu invitatie facuta special. Asa ca…de la bun inceput avem deja circumstante atenuante deoarece nu a venit abuziv peste noi sa ne forteze sa o primim. La mine personal nu a venit nici macar un american sau englez sau… sa ma oblige sa respect traditia atipica tarii in care traiesc.

OK, de la bun inceput vreau sa subliniez o “eroare de judecata” si anume clienta mea nu ar trebui sa fie acuzata si folosita in mod abuziv ca scuza a existentei pozitivului o singura zi pe an.

NU!!! VALENTINE`S DAY NU ESTE SINGURA ZI DIN AN IN CARE SA NE ARATAM IUBIREA!!!!

IUBIREA SE SIMTE SI SE ARATA PERMANENT, INTR-UN FEL SAU ALTUL, NU DOAR INTR-O ANUMITA ZI

Bun, sper ca de acum inainte acest aspect este unul clar ca si cristalul sau daca vreti “clar ca lacrima”

Acum, ca am clarificat acest aspect, sa va spun doua – trei cuvinte despre clienta mea…

Domnisoara “V “ este sarbatorita in fiecare an in data de 14 februarie. Valentine` day este ziua in care se sarbatoreste  iubirea, afectiunea… dintre doua persoane indragostie (fie ca sunt la inceputul unei relatii fie ca sunt parteneri de mult timp). Inclusiv in acest aspect exista mult frumos: nu cunoaste varsta poate fi prezenta aceasta zi in viata oricarui cuplu. Este o zi in care se obisnuieste ca indragostitii sa isi exprime dragostea oferind cate ceva: flori, felicitari, diferite obiecte cu conotatia necesara. In versiunea mai recenta (cea moderna) simbolurile prezente sunt : inima ca element central, “Cupidon” sub diverse materializari iar recent tot felul de alte obiecte care pot oferi o placere cu ocazia acestei sarbatori. Acum… intr-un fel putem spune ca din pacate dupa secolul 19 acele “valentines” scrise de mana au cedat locul de onoare felicitarilor mai mult sau mai putin industriale dar tiparite de catre profesionisti.

Acum, in ceea ce priveste originile acestei sarbatori exista mai multe teorii insa EU personal nu o sa pun mare accent pe ele, spunand doar ca sunt mai multe teorii despre originile acestei sarbatori. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H iar o alta varianta ca sarbatoarea a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea.

Personal nu sunt mare fan al superstitiilor dar… pentru posibilii curiosi exista si astfel de elemente cum ar fi faptul ca, daca pe deasupra unei fete zboara o vrabie, se va casatori cu un barbat sarac, dar va fi foarte fericita, iar daca va vedea un sticlete, sotul va fi bogat.

Ceea ce ma doare pe mine este faptul ca MASS MEDIA a fost prea mult timp “populata” de persoane care au o placere diabolica de a strica ceva frumos si reusesc asta din plin aruncand cu noroi in ceva ce este la baza pur si frumos. Este inadmisibil ca Media sa “boicoteze” si sa judece ceva ce…. PARADOXAL: TOCMAI EI AU ADUS IN TARA.

Imi persista in memorie unele afirmatii si unii termeni gasiti in Media, exemple care probabil o sa mai persiste mult timp. Ca sa intelegeti o sa va dau  trei exemple:

a) “gunoiul sentimental”,

b) “dulcegarie” si

c) “siropoase”

dintre care …evident, cel mai tare ma deranjeaza “GUNOI SENTIMENTAL”. Ok, este o tara democratica in care exista libertatea de exprimare ceea ce ar trebui sa fie foarte bine. Datorita acestui drept de exprimare imi permit si eu sa ma agit in mod public INSA… cand unele “unelte” media fac uz de astfel de etichete… nu cred ca mai avem de a face cu libertatea de exprimare ci cu un extremism scapat de sub control.

Din punctul meu de vedere (asta ca tot exista libertate de exprimare si extremism ) ca sa ai dreptul sa faci o astfel de eticheta ar trebui sa ai cel putin doctoratul in psihologie, sa fi practicat cel putin 10 ani psihologia si …si nici macar atunci nu ar avea ce sa caute astfel de eticheta in Media. Eu nu vin sa spun ca este necesara “cenzura” ci vin sa spun ca foarte multa lume se lasa influentata de aceasta Media si … hai sa spunem ca asimileaza industrial fara filtru. Si nu nu este vina celor care asimileaza pentru ca , in mod normal aceasta media ar trebui sa nu lucreze distructiv cand nu este nici pe departe cazul.

A! In caz ca va intrebati… am oameni foarte dragi mie care sunt total …contra, anti… obiceiurilor de import. Acolo avem razboaie legate de Valentine`s VS Dragobete. Insa…si acolo , a cui este vina??? Nu tot Media este cea care a promovat la greu Valentine`s si aproape deloc (cel putin,  mult timp a fost asa) al nostru Dragobete.

Nu pot sa nu ma intreb si VA intreb (cat despre: sa II INTREB…..) :

Ce are lumea cu “importul”? atata timp cat este vorba despre:

–         ceva frumos, care aduce zambetul pe buze

–         ceva ce face fericiti unii oameni

–         ceva care aduna oamenii la un loc

–         ceva ce ofera posibilitatea de  a CREA

Spuneti-mi voi ce este rau in asta???

Si DA lipseste cireasa de pe tort… cele trei cuvinte “dragi” mie mai au unul care … ma da pe spate: “CHINEZARISME

Fac ALERGIE la cuvantul asta.

Dupa cum am mai spus… Se stie ca, in ziua de astazi, multe din produsele chinezesti nu mai au calitatea care o aveau. Imi amintesc batistele lor care, spalate de Xspe ori – tot ca noi aratau desi au trecut prin macel. De prosoapele lor la care, desenele de pe ele, nu isi pierdeau culoarea nici sa fi vrut tu, de maisnutele acelea superbe care daca se ciocneau de ceva dadeau inapoi si mergeau mai departe…. DARRRR!!!!

Stiu ca “Gestul conteaza!” este un banal cliseu. Stiu! Dar…va intreb pe dumneavoastra: practic, nu gestul este cel important?

Si pentru ca am ajuns la CHINEZARISME si alte cele legate de apropiata zi de Valentine`s, o sa va spun ca s-au organizat TARGURI de specialitate.

Si inca ceva: la fel cum nu a venit nici macar un american la mine sa ma oblige sa ii respect traditia, la fel nici macar un chinez nu a venit sa ma opreasca pe strada si sa ma forteze sa cumpar un obiect confectionat in China. Este o alegere a comerciantilor sa aduca de la furnizorul chinez anumite obiecte. La fel eu ca si cumparator aleg daca cumpar sau nu un produs „Made in China”. De multe ori insa alegerea este de genul „Ce vrei marul mic sau nimic?” DAR…tot alegere se numeste si tot eu decid daca iau acel obiect sau nu iau si… raman fara.

Daca sunteti din Bucuresti, astazi si maine mai puteti beneficia de o oferta in acest sens. Concret la Romexpo in Bucuresti este un Targ de cadouri de Valentine`s Day. Unde pe vizitatori ii asteapta multe surprize si cadouri.

Daca sunteti din Timisoara , astazi, maine si luni puteti vizita un Targ: “TARGUL CADOURILOR PENTRU INDRAGOSTITI” in incinta Iulius Mall la deisol si la parter unde gasiti tot felul de minunatii.

NU, NU O SA DISCUT DESPRE RENUMITUL “CONSUMERISM” ci o sa imi permit sa va arat cate ceva ca sa va tentez sa mergeti la fata locului

Si… spre disperarea unora dintre dumneavoastra😉 o sa incep cu inima si produse Made in China:

Sa stiti ca am avut curiozitatea sa intreb la rand standurile unde sunt produse inimile respectiv altele de acest gen. Unii nu stiau (dar nu la ei ma refer) iar  o domnisoara mi-a dat o replica de zile mari ..ceva de genul “Ce nu este din China?”

Apoi o posibila optiune ar putea fi “gablonturile” :

pentru ca mult timp am avut eu o fascinatie pentru indieni cu pene😉 nu am putut sa nu observ niste genti de piele ce ma duceau cu gandul la acele timpuri si locuri:

si… ce ar fi o astfel de zi si un astfel de targ fara ceva dulce:

Bijuteriile “artizanale” sunt si ele prezente:

La acest punct, pentru ca am eu o admiratie deosebita pentru persoanele cu talent si …pentru ca mi-a placut ce am vazut la fata locului, o sa va ofer si un link unde puteti atat afla mai multe informatii cat si sa admirati unele bijuterii.

Si ca sa fiu in totalitate sincer cu dumneavoastra, mi-au placut si cuvintelele folosite (hai sa nu ii spun slogan😉 ) O sa imi permit sa citez: ” Iubeste Traieste Indrazneste – bijuterii care soptesc”

Ok, nu va mai retin ci va las sa admirati creatiile. Este vorba de BYLILOU (click)

Puteti gasi diferite figurine:

O alternativa sunt lumanarile parfumate:

Puteti gasi si obiecte interesante. Am vazut o frumoasa cutie orientala:

Am mai vazut , tot la rubrica interesant, un sah frumos:

Daca stiti ca persoana iubita este interesata de Feng Shui…aveti si aceasta alternativa:

Pentru ca, candva elemente legate de Orient au facut parte din viata mea, am fost placut surprins sa descopar aceasta sursa de elemente Feng Shui. Prin urmare o sa va ofer si linkul de rigoare pentru a putea sa aveti acces direct la mai multe informatii :

FENG SHUI (click)

Aveti si alte produse , cum ar fi sapunuri si balsamuri naturale:

Si pentru ca am omuleti dragi mie  interesati de produse naturale, o sa va ofer si la aceasta categorie un link:

SKINOSPHERE (click)

Puteti gasi si articole usor atipice avand in vedere ca nu au “emblemele” cum ar fi pahare:

Si pentru final am lasat ceva care….. hai sa zicem ca necesita umor negru:

Iar la final de „calatorie” o sa amintesc acel mic detaliu:

IUBIREA EXISTA IN FIECARE ZI SI DACA EXISTA E BINE SA O SI ARATAM PRIN GESTURI, PRIN VORBE PRIN…CE CAI AVEM LA DISPOZITIE

VA DORESC SA AVETI PARTE DE MULTA IUBIRE IN VIATA


Lasă un răspuns

Categorii

