Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Aprilie 24, 2011

IEPURAS 2011

Astazi este o zi de SARBATOARE si… este una ce se sarbatoreste de aceasta data  “unit”. Si in acest an, Iepurasul vine doar intr-o singura zi si la cei la care…in mod frecvent vine de doua ori 😉

Multi dintre noi au fost la Inviere si “au luat LUMINA” Se spune ca este bine sa “iei lumina” de la preot, cu alte cuvinte sa aprinzi lumanarea de la lumanarea preotului si, sa incerci sa aduci in casa lumanarea respectiva, aprinsa. Ma bucur ca foarte multa lume a inceput sa respecte anumite traditii.

Si uite ca vorbind de traditii mi-am amintit din nou de Iepuras care vine la cei care au fost cuminti. Ati fost si voi cuminti ? A venit Iepurasul la voi ? … Eu sper ca DA 😉

Umbland eu dupa Iepuras, am avut placerea sa vad in plin centru un…. dap, un “cuib” cu oua colorate si incondeiate pregatite pentru a-l astepta pe Iepuras. Ca sa intelegeti cam cat de frumoasa a fost ideea va arat o poza:

Si, pentru a se asigura faptul ca Iepurasul va trece pe acolo erau si cateva rude mai micute de ale lui pe acolo in jurul cuibului.

Sper ca aceasta zi de  SARBATOARE sa va fie una cat mai frumoasa si mai vesela si…ca ati primit cate ceva de la Iepuras langa cuib.

Va doresc in continuare:

SARBATORI FERICITE cu toate cele bune

Iar pentru toti vizitatorii blogului meu , o mica felicitare:


Lasă un răspuns

Categorii

