Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Mai 10, 2011

O FARAMA DIN CE A FOST C.E.E.C CU C.A.C.I.B

O sa va prezint, cu intarziere, o mica farama din ceva drag mie dar… care a fost sabotat de catre doamna ploaie.

Recunosc….am facut o prea mare pauza in contactul meu cu acest univers si …l-am gasit schimbat fata de ceea ce il stiam eu. DAR inca se poate vedea mult frumos , inca se poate petrece timp intr-un mod placut , intr-un mediu placut. Sa nu mai spun ca daca aveti copiluti…categoric ca merita facuta o incursiune in acest univers de cate ori aveti ocazia.

Da, candva am fost un inrait vizitator al acestor expozitii-concursuri.

Nu vreau sa fiu rautacios pentru ca ar insemna sa vorbesc in necunostinta de cauza si precum nu am reusit sa iau legatura cu cei de la Asociatie   o sa va arat doar frumosul si o sa va spun ca mi-a parut tare rau ca ploaia a fost rautacioasa si nu a lasat sa aibe loc ceva ce putea fi atat de frumos. Bine …a avut loc insa …pe ploaie mai greu poti savura frumusetea si , in  plus, multi participanti au putut fi speriati de timpul urat.

Dar haideti sa va spun despre ce este vorba: este vorba de sansa de a vedea exemplare deosebite din lumea canina. Dap, exista foarte multe rase si fiecare dintre ele are un farmec aparte ce iti poate bucura ochii si te pot unge la suflet. Sau…de ce nu, te pot determina sa intri in acest minunat mediu si sa iti iei un puisor de “cutu” si sa concurezi cu el.

Din pacate nu am ajuns decat in una din zile spre final cand a si inceput o pardalnica de ploaie iar ziua urmatoare a plouat continuu. Insa, pentru cei curiosi o sa pun doua trei poze ca sa vedeti macar ceva din ceea ce putea fi vazut acolo.

O sa imi permit sa incep cu …cei mari si o sa va arat un exemplar din rasa de talie mica:

Acum nu stiu cati dintre dumneavoastra din ce categorie de varsta faceti  parte, insa…cred ca foarte multi dintre noi (indiferent de varsta) au auzit de Lassie faimosul catel din rasa Collie. Personajul a fost creat de Eric Knight. Initial a fost scrisa “povestea” in anii 1940 iar apoi ecranizata de MGM prin 1943. Acum shhhh, sa nu se afle …catelul vedeta ce juca personajul principal se numea Pal dar…cu totii stim de Lassie.

Este o adevarata placere sa ai ocazia sa vezi mai multi catei din aceasta rasa concurand. Eu o sa va arat unul ca sa stiti ca a fost prezent la expozitie:

Ce ar fi o expozitie-concurs fara premiantii sai? Asa ca e musai sa va arat macar o imagine cu niste premianti aflati pe “podium”

O sa va arat un exemplar frumos :

Si acum trebuie sa recunosc faptul ca nu m-am putut abtine sa nu sesizez o adevarata vedeta care era atrasa de camera. Cu siguranta era familiarizat catelul cu camera de fotografiat sau filmat pentru ca prea exista o legatura intre catel si aparat😉

Imi pare rau ca nu am gasit un exemplar din preferatii mei😦 si nici nu am o poza cu alta rasa care mi-ar fi placut sa o fi pozat chiar daca nu stiam anumite preferinte. Insa…oarecum sunt  scuzat sper pentru ca am gasit un exemplar frumos – frumos dintr-o alta rasa si …asta este SPECIAL pus :

O alta frumusete asteptandu-si randul la concurs o putem vedea aici :

Acum o sa va arat un caine puternic:

Bine sa nu aveti impresia ca alte rase nu sunt puternice sau ca aceasta rasa ar fi cea mai puternica…noup. Cainii au o putere incredibil de mare. Asta afli doar cand incerci sa il ti locului atunci cand el vrea sa se joace sau sa alerge🙂

Si acum, cu pareri de rau ca nu am reusit sa surprind catelul intr-o pozitie mai buna o sa va arat un “ursulet polar” cum ii spun eu😉

Acum nu ma pot abtine sa nu va spun un REGRET profund, al meu personal…

O sa dau vina pe NOSTALGIE ca sa nu supar pe nimeni.

Cu siguranta citind regulamentul si restul de birocratie ajungi sa intelegi si sa fi de acord cu prevederile legale din ziua de astazi insa….

COPILUL din mine nu a putut sa nu fie dezamagit cand a vazut muuuult mai putine ringuri si …. concurand rasele amestecat. Nu am participat cap – coada asa ca IMI CER SCUZE PENTRU POSIBILA EROARE INSA….

La ceea ce am asistat…e muuuuuuuult prea departe de ce a fost candva.

Imi amintesc ca ringurile erau pe intreaga suprafata a strandului, ca fiecare rasa era albitrata separat si avea X exemplare….

Si nu , nu va spun din auzite am avut inclusiv placerea sa traduc , mai corect sa fac pe „translatorul” pe vremea aceea la unele dileme deci….DA, mi-ar fi placut sa vad multi caini din aceeasi rasa, sa ma plimb printre ringuri de la u ring la altul….

Dar …cine sunt eu sa imi dau cu parerea….

Imi pare rau ca o problema tehnica ma impiedica sa va pun si un micut clip din timpul unui albitraj dar…daca voi reusi sa inving problema o sa pun si clipul


Lasă un răspuns

Categorii

