Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Mai 15, 2011

„FLORA” MAI 2011

Pentru cei care poate nu ati avut drum pe acolo sau nu ati avut curiozitatea necesara o sa ….va fac putin “sange rau”😉 si o sa va arat doua trei imagini cu ceea a insemnat “Flora” in aceasta luna.

Desi s-a perceput taxa la intrare (ca si data trecuta de altfel) aceasta nu cred ca ar fi reprezentat un sacrificiu mult prea mare si merita investitia. Dar o sa va arat eu ceva ca sa nu regretati intr-utotul ca nu ati fost acolo

Asa ca, incepem cu …inceputu:

A fost organizata in spatiu deschis pe o suprafata nu foarte mare dar suficient de mare incat sa incapa oaresce expozanti.

Si acum ce ar fi fost “Flora” fara niste flori. Evident ca toate florile sunt pure insa…unii considera ca florile albe simbolizeaza puritatea asa ca, o sa incep eu cu o astfel de reprezentanta a …puritatii:

O sa puteti sa imi spuneti ca este o simpla floare gen margareta. Hmmm….oare exiswta vreo floare sa fie “simpla”??? nu o sa stau eu acum sa fac nici filosofie si nici botanica sa ma apuc sa o iau cu stamine , pistil…. Asa ca prefer sa va prezint ceva placut ochiului atat ca forma cat si colorit:

Evident ca pentru toti cei care au gradina ceva mai mare au fost prezente si diferite decoratiuni sau… de ce nu, si mai mult cum ar fi aceasta mica oaza optico-acustica:

Si acum sa revin la floricele interesante si care mai au si frunzulite la fel de interesante:

Pentru toti cei care sunteti pasionati de FLORA in general, o sa va mai arat ceva ce mie personal mi-a atras atentia si…sunt sigur ca imi veti da dreptate ca este intr-adevar deosibita “geometria” plantutei:

Si, oare cui nu ii place “eternul verde”? mie personal imi place mult asa ca va arat si voua sa vedeti un verde etern de o culoare aproape fluorescenta :

Va intrebati uneori cum ar fi viata noastra daca nu am privi si rozul ci totul am tinde sa spunem ca este negru? Fie ca raspunsul este NU, fie ca raspunsul este DA, eu tot o sa va arat si ceva roz cu dungulite prezentat intr-o sfera-manunchi:

Asi putea sa va mai arat multe frumuseti dar…. sunt egoist o sa le arat prietenilor pe rand😉

Dupa cum vedeti , totusi , am fost atat de generos incat sa va arat si voua cateva picaturi de frumusete atat cat sa va inseninez ziua sau poate pregatirea pentru o noua saptamana

Va doresc o viata plina de frumos! Fie el si dintr-o floare pentru ca…DA, o floare poate aduce primavara in sufletul unei persoane. STIU, deja este primavara dar….intelegeti voi ce vreau sa spun


Lasă un răspuns

Categorii

