Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iunie 1, 2011

1 IUNIE 2011

Astazi este o zi frumoasa pentru ca sarbatorim …da COPILUTII (de toate varstele)

In primul rand o sa pun o mica felicitare din partea mea pentru toti vizitatorii blogului, care se simt , in suflet, inca copiluti

Aminteam astazi catorva prieteni faptul ca, daca ne numaram printre cei fericiti care inca au parinti in viata…dap, suntem si noi copiluti.

Nu va imaginati cat de multe beneficii exista daca reusim sa pastram in sufletul nostru , macar o mica parte de copilut. Sunt constient ca, pentru multi dintre dumneavoastra, aceasta teorie a mea poate suna fie imatur fie😉 copilaresc  dar va asigur ca daca stati sa va ganditi mai profund o sa imi dati perfecta dreptate. Acea mica parte de copil ne poate face viata mai frumoasa, ne poate face un partener mai bun in cuplu si nu in ultimul rand ne poate face un parinte mai bun.

Uneori ma loveste generozitatea si…va fac cadou pe langa felicitarea de mai sus , inca ceva si anume un sfat:

NU LASATI COPILUL DIN VOI SA MOARA!!!

Deci…. ramaneti copil cat mai mult timp, in suflet.

Sper ca aceasta zi sa fi fost speciala pentru …copilul dumneavoastra dar…si pentru copilul din voi.

Am si eu cativa copiluti dragi mie asa ca o sa ii amintesc aici. Singura dilema avuta initial era: cu cine sa incep dar…pentru ca domnii domina numeric, o sa dau intaietate domnisoarelor. Deci acei copiluti dragi sufletului meu sunt:

domnisoara Alina, domnul Brendan, domnul Mihai  si domnul Tudor, carora le doresc o copilarie de vis pana la 120 de ani. Dap, le doresc acum LA MULTI ANI si …cum deja banuiti, le doresc sa pastreze in ei o parte de copil si la varsta de peste 100 de ani. Cand vor ajunge la acea venerabila varsta isi vor aminti de cuvintele mele si …cu siguranta imi vor da dreptate

Va doresc LA MULTI ANI tuturor celor care sunteti copii ca varsta, celor care sunteti parinti si aveti copii si TUTUROR CELOR CARE IN SUFLET AVETI O PICATURA DIN COPILUL DE ODINIOARA.


Responses

  1. […] sunt mult prea dragi copilutii ca sa nu fi amintit si de ziua […]


Lasă un răspuns

Categorii

