Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | August 14, 2011

TREI ANI DE BLOGGING

Sunt adept al faptului de a nu uita de ziua de nastere asa ca, prin analogie, nu o sa imi vitregesc in totalitate nici micul blogulet.

E drept ca in acest an a cam fost vitregit saracutul deoarece am petrecut putin timp impreuna insa…este al meu si imi este drag si….este un prieten bun. Daca sunt suparat ma asculta cu rabdare fara sa zic nici macar un “pas”. Da stiu suna ciudat sa compari un blog cu un prieten insa…. hai sa zicem doar atat ca am acest drept sa o fac si o fac, fara sa “imi fac pacate”. Bine, am folosit cuvantul “preten” si nu pe cel de “PRIETEN” Dar…despre acest subect cu alta ocazie.

Dap, au trecut 3 ani petrecuti in acest fascinant unvers a ceea ce se numeste web 2.0 i implicit blogging.

De data aceasta nu o sa ma intnd prea mult la vorba dar…pentru cei care sunteti mai curiosi anul trecut am fost mai vorbaret si acolo gasiti mult mai multe in randurile scrise cu ocaza a DOI ANISORI

Inainte de a contnua, vreau sa va multumesc tuturor celor care….intr-o vreme atat de agitata si aglomerata, ati acordat cateva clpe blogului meu

VA MULTUMESC!!!

Vizita dumneavoastra m-a bucurat.

Haideti sa va dau cateva repere din anul care s-a scurs.

Pai sa incep cu ceea ce am inceput acuma🙂 cu prietenia:

  • am scris doua articole despre prietenie asa ca pentru cei care nu au bantut pe aici dar sunt curiosi va spun ca puteti arunca o privire  peste randurile scrise in primul articol despre prietenie
  • au mai existat (si inca exista) cateva randuri despre pedometre
  •  si daca tot suntem la influentele straine, am scris si despre Thanksgiving
  • pentru ca am prins gustul😉 am continuat putin pe tema iubirii

Si au mai fost cateva randuri despre una despre alta😉


Responses

  1. FELICITARI!!!!!! SI LA MULTI ANI!!!!

    • Iti MULTUMESC FRUMOS pentru urare. Stateam si ma gandeam cat de mult a trecut de cand ne-am apucat noi de aceasta „calatorie in web 2.0”. La fel iti doresc si eu tie si bloguletului tau.
      O toamna plina de succese iti doresc
      P.S. Scuze dar in mail nu m-a avertizat de comentariul tau si am observat doar cand am intrat sa public


Lasă un răspuns

Categorii

