Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Septembrie 19, 2011

VISATI !!!

Cele mai dragi fiinte din viata mea au avut un impact profund asupra mea legat de VIS.

Cei care ma cunoasteti cat de cat sau ati citit cate ceva scris de mine, stiti ca fiecare iubire are sertarul ei si…ca ele coexista. Cu toate acestea sunt un om care (probabil din pacate) are destul de putine sertare deoarece pentru mine IUBIREA este un cuvant extrem de greu, greu in sensul cu greutate…nu o vorba in vant, nu un cuvant din dictionar ci un SENTIMENT cu TOT ceea ce implica acel cuvant.

In primul rand imi iubesc IUBITA, imi iubesc MAMA, imi iubesc  TATAL si….nu mai sunt prea multe sertare.

Cu siguranta ca, in pofida faptului ca sunt destul de ghinionist (dar despre ghinion …cu alta ocazie) sunt un om binecuvantat pana si cu faptul ca  3 cele mai dragi fiinte mie, mi-au influentat existenta  si … M-AU FACUT SA VAD ALTFEL REALITATEA LEGATA DE VIS

Asa ca ceea ce va pot spune si ceea ce este util cu siguranta este : V I S A T I ! ! !

Am invatat de la parinti ca visele pot fi atinse. Nu spun ca absolut toate visele se vor implinii 100% dar…daca stau sa fac un bilant….hmmmm, credeti-ma ca este bine sa VISAM

Este necesar sa ne stabilim visele, a le vizualizam si sa ne concentram la ele, sa nu le pierdem din vedere.

Cand sti oameni dragi care au visat si visul a devenit REALITATE, altfel privesti aceasta “notiune”. Cand in mod repetat visul a devenit realitate…devine certitudine.

DA, visul necesita PUTEREA DE A VISA si perseverenta de a urma acel vis stabilit. INSA MERITA

Deci am un trecut cu exemple de vise devenite REALITATE si am o fiinta care m-a facut sa AM PUTEREA DE A VISA.

DA, este necesar sa aveti PUTEREA de a visa.

Inainte de a continua sa scriu cateva cuvintele, vreau sa le multumesc celor 3.

Ii multumesc IUBITEI MELE pentru ca a reusit sa trezeasca in mine PUTEREA DE A VISA

Le multumesc PARINTILOR pentru ca la ei am vazut cum multe vise au devenit realitate.

Un citat util:

“Dreams and dedication are a powerful combination.”

 

Am cateva exemple pentru a avea suficienta incredere ca urmatorul citat nu este un simplu citat ci o realitate:

“You can’t spell impossible without “I’m Possible”

O sa va mai dau un sfat FOARTE UTIL:

“Dreams are free, so free your dreams”

Dragii mei cititori: VISATI!!! Si NU LASATI NIMIC SA STEA INTRE DUMNEAVOASTRA SI VISUL VOSTRU!!!

Recent am auzit un sfat foarte util, care m-a pus pe ganduri:

“ Daca cineva va spune ca sunteti un VISATOR/ O VISATOARE, multumiti-le pentru COMPLIMENT”

Sunt foarte multe de spus despre VISE dar…. am spus suficient, cred eu, cat sa intelegeti necesitatea si frumusetea existentei viselor.


Responses

  1. E foarte frumos si foarte adevarat ce ai spus !


Lasă un răspuns

Categorii

