Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 24, 2011

THANKSGIVING 2011

Dragii mei, a sosit si a patra zi de joi din luna noiembrie asa ca: este THANKSGIVING. Ziua RECUNOSTINTEI ar fi bine sa fie ….atat apreciata cat si utilizata la adevarata valoare si adevaratul potential.

Hmmmm, de data aceasta o sa scriu usor diferit de ceea ce ati citit pana acum.

Pentru ca totusi exista multa lume care poate este interesata mai mult de “clasic” o sa va ofer posibilitatea de a gasi acest lucru in articolul scris data trecuta, acela este mai apropiat de traditional. Puteti citi aici :

Articol despre THANKSGIVING

Daca timpul si curiozitatea va permite, poate ar fi bine sa cititi intai acele randuri si apoi sa reveniti sa continuati cu randurile de aici.

Pana luati o decizie, eu o sa va fac o urare si o sa va pun o poza sugestiva

Inainte de a continua cu cateva randuri, vreau sa MULTUMESC persoanei care a scris randurile care m-au inspirat oarecum. Din pacate nu cunosc numele persoanei asa ca  MULTUMESC ORICINE AI FI SI ORIUNDE TE-AI AFLA, pentru ca…cuvintele scrise sunt o sursa de “pus pe ganduri”

O sa fie cateva randuri total atipice insa…asa sunt eu , mai intr-o dungulita 😉  atipica

DA, viata noastra poate fi comparata cu o calatorie c u trenul. Viata noastra se compune din “calatorit”, “pasageri”, “gari” si “vagoane”.

Daca este sa o luam cu inceputul , putem spune ca

“Atunci cand ne nastem si urcam in tren, intalnim oameni despre care credem, ca ne vor insoti pe tot parcursul calatoriei noastre: parintii nostri.”

Asa incepem calatoria si avem primii “pasageri” care, daca suntem norocosi, vor calatorii mult timp alaturi de noi ceea ce ne va face “CALATORIA” mult mai frumoasa, mult mai usoara, mult mai….”diferita”

Alti “pasageri” sunt fratii nostri, prietenii nostri si acei oameni minunati pe care ii iubim.

Putem sa spunem despre pasageri ca: “Unii lasa in urma lor cand coboara un dor vesnic…

Unii urca si coboara, si noi abia i-am observat.”

Aceasta calatorie a noastra este una foarte complexa si este bine sa ii acordam mare atentie. Cu siguranta autorul randurilor care m-au inspirat a fost o persoana trecuta prin viata si cu multa experienta si intelepciune.

Ne mira faptul ca unii pasageri, pe care ii iubim cel mai mult, se muta in alt vagon si ne lasa singuri in aceasta etapa a calatoriei noastre.

 Bineinteles noi nu ne lasam opriti si ne straduim sa-i gasim  si sa ne inghesuim sa

trecem si sa ne mutam  in vagonul lor.”

In aceste cuvinte cred ca ne regasim multi dintre noi. Cel putin aceia pentru care calatoria are importanta si care …tin cu adevarat la “pasageri” in general si la anumiti pasageri IN MOD SPECIAL.

Din pacate, se intampla ca uneori in incercarea noastra de a ne muta in compartimentul acela sa…gasim un compartiment, un vagon deja plin.

Subiectul este mult prea important pentru mine incat sa fac glume insa…nu pot sa ma abtin si o sa va amintesc (mai ales celor care sunteti cam de varsta mea sau mai mult) de acele calatorii in sezon estival, cand mergeai cu trenul la MARE si se intampla sa fie vandute doua bilete pentru acelasi loc si atunci faceai cu schimbul : o perioada stateai tu pe bancheta la locul rezervat iar persoana cu acelasi loc iesea pe coridor ca mai apoi ea sa vina pe bancheta iar tu sa iesi pe coridor. DA, in caz ca va intrebati am trecut prin asa ceva la modul personal.

RECUNOSC : in acel tren era altfel DAR….

Autorul facea o mentiune importanta:

Sa ne aducem aminte, ca in oricare etapa a calatoriei poate exista un tovaras de-al nostru care sa ezite si care probabil are nevoie de intelegerea noastra.

Si noi vom sovai des si va exista cineva care sa ne inteleaga.”

Si uite asa revenim la THANKSGIVING, la ocazia de a MULTUMI celor carora consideram ca merita sa le multumim.

De multe ori uitam sa fim recunoscatori sau , si mai rau, ne “cade” greu sa o facem.

Credeti-ma ca unele aspecte aparent minore au  o importanta extrem de mare.

Oare este atat de greu sa spunem :

–          MULTUMESC!

–          TE IUBESC!

–          IMI PARE RAU!

–          …

Este drept ca majoritatea dintre noi avem un pod plin de saci cu “Multumesc” insa….eu ma refer la ACEL MULTUMESC REAL, acela care atunci cand il primesti…esti un om bogat.

La fel, multora dintre noi ne este greu sa spunem TE IUBESC.

DE CE sa nu o facem? Aveti idee cata putere au aceste doua cuvinte « TE IUBESC ». Puteti sa ma credeti pe cuvant sau…daca nu : incercati si va veti convinge.

THANKSGIVING poate fi si o zi in care sa AJUNGEM la pozitiv, poate pur si simplu spunand cuiva : IMI PARE RAU. Este o ocazie foarte buna.

VREAU SA MAI INTELEGETI CEVA:

THANKSGIVING este o singura zi pe an. Ceea ce vreau sa spun sunt urmatoarele lucruri:

–          Nu mai asteptati, PROFITATI DE THANKSGIVING PENTRU UN INCEPUT

–          Nu lasati recunostinta doar pentru o zi pe an , de Thanksgiving. Faceti un thanksgiving din fiecare zi a vietii voastre.

Acum o sa revin la CALATORIA CU TRENUL:

–          De ce sa nu facem calatoria mult mai frumoasa, mai usoara si….hmmmm:DE CE sa nu facem in asa fel incat pasagerii sa ramana in vagonul nostru cat mai mult timp.

–          Nu vreti ca toti acei oameni dragi voua sa fie vesnic alaturi de voi , mai ales cei pe care ii iubiti?

–          EU DA!!!

–          Ziua de THANKSGIVING poate fi acea zi in care aveti ocazia sa opriti in usa pasagerul care vrea sa iese din compartimentul vostru. Este acea zi in care poate reusiti sa mai aduceti un pasager in compartimentul vostru, in vagonul vostru si sa ii faceti sa se intoarca la voi in vagon.

Daca este sa ma gandesc la anul scurs de la fostul THANKSGIVING: unii pasageri au urcat in vagonul meu, unii s-au mutat in alt vagon iar unii …sunt in usa.

MA BUCUR pentru cei care au urcat in trenul meu si sunt in vagonul meu.

IMI PARE RAU pentru ca unii au plecat in alt vagon.

SPER DIN SUFLET sa ii pot retine in compartimentul meu pe cei care sunt in usa compartimenutului.

Cum spuneam THANKSGIVING poate fi ocazia in care sa spuneti: MULTUMESC, IARTA-MA, IMI PARE RAU, TE IUBESC.

Poate unora ne este greu sa rostim aceste “formule magice” insa….MERITA ROSTITE

Daca ar fi sa fac o lista cu cei care merita un MULTUMESC din partea mea….ar fi  o lista extrem de lunga. Sa stiti ca mi-ar placea sa le spun MULTUMESC tuturor calatorilor din trenul meu.

Celor care au decis sa se mute in alt vagon…pot doar sa le multumesc pentru ca au fost parte din calatoria mea.

Celor care au urcat in trenul meu si sunt in vagonul meu pot sa le spun din inima MULTUMESC ca sunt alaturi de mine.

Celor care sunt in usa…la ei este cel mai greu pentru ca lor trebuie sa le spun mai multe:

          IARTA-MA!

–          IMI PARE RAU!

–          MULTUMESC!

–          Si alte “formule” adecvate acestei ocazii

Acum daca ar fi sa glumesc putin (extrem de putin  😉  ) ar fi necesar sa le spun tuturor: NU STITI IN CE V-ATI BAGAT cand ati urcat in trenul meu!

Spre deosebire de alte dati, acum o sa dau si cateva nume ale calatorilor din trenul meu

Inainte de asta o sa incep cu VIZITATORII BLOGULETULUI MEU, si o sa le spun din suflet un calduros MULTUMESC! Fara voi bloguletul meu nu ar fi fost acelasi. Tot voua trebuie sa va spun IMI PARE RAU ca nu am scris mai des.

Si acum sa dau cateva nume:

Vera,

Mihajlo,

Sofia

HVALA ZA SVE STA STE URADILI ZA MENE I….JOS VISE, ZA ONO STA CE TE URADITI

Costel,

Alin

VA MULTUMESC pentru ceea ce ati facut si… pentru ceea ce veti face.

Mihaela. T.

Iti MULTUMESC!

Si acum cateva nume care desi sunt diferite „biletele” , le voi trece in acelasi grup…:

Gabriela

Mihaela P.

Liuta

Mirela (din TIMISOARA) (la tine e necesar sa repet de mai multe ori multumirea)

VA MULTUMESC MULT!

SI CAM ATAT.

Va multumesc pentru ca sunteti in trenul meu.

Anul acesta am facut o exceptie si am notat cateva nume pentru ca …intr-adevar este bine sa spui cand esti recunoscator. Fiecare din cei mentionati au facut pentru mine ceva ce sa merite RECUNOSTINTA MEA. Si…fiind ziua recunostintei am considerat ca nu ar fi corect ca lor sa nu le spun un MULTUMESC.

Unora le-am facut mai mult altora mai putin “ZILE FRIPTE” asa ca macar un MULTUMESC  transmis din inima si “oficial” pot face.

Aici , cei care sunteti familiarizati cu bloguletul sau ati avut curiozitatea sa accesati linkul stiti ca urmeaza un PUNCT.

Chiar recent intrebasem ….o mama daca este posibil sa iubeasca un copil mai mult decat pe ceilalti….

Fiecare dintre cei enumerati reprezinta foarte mult pentru mine si sunt parte din viata mea.

Exista insa oameni care au intrat atat de profund in inima si sufletul meu incat nu vor iesi vreodata de acolo. Si…intamplarea …sau nu, face ca sa existe niste mecanisme …dar….sa ma opresc la atat si la cei prezenti.

Exista 2 – 3 oameni EXTREM DE IMPORTANTI PENTRU MINE oameni care nu vor sti vreodata cat de mult inseamna pentru mine si cat de mult tin eu la ei…

Aceasta categorie aparte contine in primul rand parintii care, nu se poate masura ce si cat au facut ei pentru mine. SPER ca fiecare dintre dumneavoastra sa fie in situatie identica cu a mea.

Acesti oameni au un altfel de MULTUMESC  din partea mea, unul diferit:

  1. verisorul meu OVI: pot spune doar ITI MULTUMESC CA EXISTI!!!
  2. IUBIREA MEA IONELA (raman la varianta mea, sa sti): pot spune doar ITI MULTUMESC CA EXISTI!!!
  3. prietena mea CLAUDIA: tu sti deja …ITI MULTUMESC

Va doresc : HAPPY THANKSGIVING TUTUROR

 

 


Responses

  1. si EU iti multumesc !!!

  2. […] necesare, va recomand sa aruncati o privire peste randurile de anul trecut unde am povestit despre un tren al vietii,  tren cu care fiecare dintre noi intra in contact pe parcursul existentei […]


Lasă un răspuns

Categorii

