Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 30, 2011

SFANTUL ANDREI

Astazi cei cu numele de Andrei, Andreea, Andrea…isi sarbatoresc ziua numelui. Personal, am o persoana foarte draga mie, care isi sarbatoreste ziua: este vorba de Alina (pentru unii Andreea).

Pentru inceput am sa incep cu o felicitare pentru toti vizitatorii care isi sarbatoresc astazi ziua numelui :

Alina , desi noi am povestit astazi, iti  urez LA MULTI MULTI ANI cu…tot ce iti doresti tu

 

Mai am cateva persoane, la care nu pot sa uit ca m-au ajutat cand am apelat la ele, care poarta numele sarbatorit astazi. Este vorba de fetele de la “fostul club”: Andreea si Andrea carora le multumesc si le doresc “LA MULTI ANI” si toate cele bune.

Hmmm, mai am o sarbatorita: vecina mea cu care am copilarit😉 De ea ma leaga multe amintiri🙂 Asa ca , o sa o trag si pe ea de urechi si o sa ii spun LA MULTI ANI. Au fost niste vremuri…de zile mari😉

 

Si…NU IN ULTIMUL RAND cineva pe care eu apreciez, cineva de la care am avut de invatat cate ceva din blogging si de la care sigur mai am multe de invatat. Este mai usor sa spun ca ma refer la TOMATA

LA MULTI ANI, frumosi si buni. Sa sti ca imi lipseste si SdC…

 

TUTUROR sarbatoritilor: va doresc un CALDUROS LA MULTI ANI

 

 

 

 


Responses

  1. Multumesc mult, Stefan.🙂 abia acuma am vazut.

    • Placerea este mereu a mea. Iti doresc sambata si duminica SUPER


Lasă un răspuns

Categorii

