Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 6, 2011

MOS NICOLAE – 2011

Nu stiu exact cum sa incep , asa ca o sa spun ca fiecare an este diferit la fel cum fiecare zi este diferita. Exista perioade mai bune si altele….si mai bune😉 iar altele…pur si simplu sunt asa cum sunt.

Faptul care m-a determinat sa scriu aceste randuri, anul acesta, este acela ca am 3 omuleti tare dragi sufletului meu si nu vreau ca ei sa creada ca au fost uitati….NU NU POT FI UITATI.

O sa va dezvalui identitatea celor trei care se afla in inima mea:

-incepem de aceasta data cu domnisoara: Alina

-continuam cu domnul Brendan

-si incheiem cu domnul Mihai

Inainte de a continua vreau sa mai adaug pe cineva pe aceasta lista pentru ca, acum este deja destul de mare si el😉

– domnul Tudor

Pentru ca tot spuneam eu despre „destul de mare” referitor la domnul Tudor, o sa va dezvalui ceva:

Spunea cineva ca “Atata timp cat ne traiesc parintii suntem copii” asa ca…DE CE NU? De ce sa nu stam si noi cu emotie in perioada sarbatorilor sa vedem daca vom primiiiii bunataturi sau…cum este cazul meu O JOARDA.

Acum, ca tot e sarbatoare, o sa fac (DIN NOU, CA O PLACA ZGARIATA, IN REPETATE RANDURI) pe Nea Xulescu mare intelept: AMINTITI-VA de ce ne spuneau parintii, sa fim cuminti ca…nu vine Mosul la noi daca nu suntem cuminti.

Este perioada aceea a anului in care curatarea  ghetutelor devine o placere si…le punem in geam sau la usa pentru ca MOS NICOLAE sa puna diferite bunataturi in ele.

Conform unor traditii, pe langa bunataturi, copii cuminti primesc si o nuia argintie, nuia care…sa le aminteasca faptul ca: DACA NU vor fi cuminti, data viitoare vor primii doar jordita. Asa ca dragi OMULETI, mai mici sau mai mari stati putin si ganditi-va ca ar fi bine sa fim, mai cuminti. Daca nu de alta, macar sa nu riscam sa primim jordita in loc de bunataturi.

Stiti deja cu totii ca de o buna bucata de timp exista de cumparat o multitudine de “jordite” de Sf. Nicolae. O sa va si arat un exemplu din jorditele mentionate:

Incepusem anul trecut sa va povestesc ceva “colateral” dar…DEMN DE LUAT IN CALCUL:

Dap… Mos Nicolae cel darnic care ne aduce tot felul de bunataturi la CEI CUMINTI este insotit de temutul Krampus cel raspunzator pentru cei care nu au fost cuminti. Krampus este un personaj fioros care taraste dupa sine o gramada de lanturi si este inconjurat de “intunecime” . Krampus este cel care atentioneaza copii sa fie cuminti si… care ii pedepseste pe cei rai.

Asa ca sper ca cei trei omuleti atat de dragi mie au fost cuminti iar ghetutele pline cu bunataturi

O SARBATOARE FERICITA VA DORESC TUTUROR


Responses

  1. Hello, Ştefan, uite am trecut şi eu p-aici, văd că nu te laşi, ai activitate intensă…:)))) Trebuie să recunosc, nu fără un pic de vinovăţie faţă de Cirip care m-a învăţat atâtea, că fb m-a acaparat, stau mai mult p-acolo…Ce mai faci ? Îţi doresc un an 2012 excelent, plin de realizări şi tot ce-ţi doreşti să se împlinească. Cu drag.

    • Draga Metaphor😉
      Ma bucur ca ai trecut pe aici. Nu mai scriu atat de des ca inainte insa…mai scriu cate un rand doua🙂
      hmmm, DA, in pofida faptului ca Cirip ramane pentru mine prima „dragoste”, nu am mai avut legatura muuuult timp.
      Da amandoi ii datoram multe din cunostintele noastra insa….s-a schimbat mult si….
      Si la mine este la fel.
      Iti doresc ca anul ce vine sa iti aduca mult mai multe si mai bune decat anii care au trecut iar visele sa devina realitate.
      Cu drag
      Stefan

      • Mulţumesc mult pentru urări, să auzim mereu numai de bine…chiar daca vorbim mai rar… important este că mai ştim de noi din când în când. Şi eu mă gândesc cu nostalgie la Cirip-ul de acum 3 ani jumate deja…şi de faptul ca eu, cel puţin, ii datorez foarte multe lui Carmen şi Gabrielei, cele care au făcut posibil Cirip-ul şi prin el eu să învăţ să-mi fac blog, de exemplu. LA MULŢI ANI! Cu drag.

    • Draga metaphor
      Si eu iti doresc UN AN NOU FERICIT SI LA MULTI ANI
      Dap, asa este, amandoi am invatat multe si de la Carmen si de la Gabriela prin intermediul lui Cirip. Eu blogul am invatat de la americani sa il fac, la un curs de Web 2.0 insa foarte multe alte elemente tot de la cele doua doamne le-am „furat”. Cami m-a invatat multe dupa ce am avut deja blogul asa ca am mai invatat si pe drum de la ea.
      Toate cele bune iti doresc


Lasă un răspuns

Categorii

