Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 7, 2012

DUBLA SARBATOARE 7 IANUARIE 2012

 

Astazi este zi mare, cu dubla sarbatoare, fie ca ne raportam la calendarul “vechi” fie ca ne raportam la cel “nou” fie…la ambele. Avem doua sarbatori importante. Personal o sa incep cu cea care are mai mare importanta pentru mine astazi: ZI DE SFANT, ZI ONOMASTICA. Aceasta sarbatoare este valabila atat pentru cei ce se raporteaa la calendarul nou cat si pentru cei care tin cont de ambele variante

 

SFANTUL IOAN

 

Aceasta sarbatoare are legatura directa cu persoane adanc intrate in sufletul meu asa ca am inceput cu ea.

De ce este atat de importanta pentru mine? Pai…un prim indiciu ar fi acela ca: fata pe care o IUBESC, poarta un nume datorita caruia isi serbeaza astazi ziua. Asa ca:

LA MULTI ANI IUBIREA MEA!

 

Regretatul meu unchi isi serba si el astazi ziua asa ca …inca un argument in plus. Desi nu mai este printre noi, am  o gramada de amintiri frumoase cu el, amintiri care probabil se vor pastra acolo in sertarasul lor pentru totdeauna

Un domn drag sufletului meu: domnul Stanciu, si dansul are astazi ziua numelui. Ospitalitatea lui si perioada petrecuta la dansul in casa au ramas foarte dragi sufletului meu si imi amintesc cu placere si nostaligie fiecare din multimea de clipe frumoase petrecute la ei.

Un alt domn drag sufletului meu, un domn pe care eu il invidiez din greu (pana si acuma inca) pentru ca …este cel mai norocos barbat din jumatatea de est a tarii isi serbeaza tot astazi ziua numelui.

Si, nu in ultimul rand un medic care are grija de anumita parte din mine, un medic care este geamana mea si ea isi serbeaza astazi ziua.

Tuturor celor enumerati si tuturor vizitatorilor blogului VA DORESC DIN INIMA:

 

LA MULTI ANI! DE ZIUA VOASTRA

 

O sa pun si o mica felicitare

Si acum a doua sarbatoare de care va spuneam la inceput:

 

CRACIUNUL

 

De aceasta data ma adresez celor care respecta calendarul vechi si celor care, ca si mine le respecta pe amandoua. Pentru noi toti astazi este PRIMA ZI DE CRACIUN. Ziua in care dimineata ne uitam sa vedem ce bunataturi a lasat Mosul sub brad.

Dap, exista un Mos care lasa cadouri , COPIILOR CUMINTI, sub brad.

 

In pofida faptului ca , DIN PACATE, pentru multa lume sarbatoarea a pierdut din

farmecul de odinioara, totusi este o zi aparte in care simtim fie asta si in adancul sufletului un sentiment aparte, se trezesc amintiri frumoase cu vremuri in care aceasta sarbatoare era foarte puternica, vremuri in care aveam in jurul nostru oameni foarte dragi sufletului si langa care petreceam clipe de vis, clipe care…dupa cum puteti sa observati, s-au intiparit in sufletele noastre si raman in noi permitandu-ne sa le accesam din cand in cand si …pe langa nostalgia implicita, sa resimtim si fericire.

Este drept ca, colindatorii nu mai sunt nici 10 % din numarul de odinioara ca sub bradul multora Mosul a fost unul cu dureri de spate si nu a carat prea multe, ca atmosfera de sarbatoare s-a redus INSA: ESTE SARBATOARE si este o perioada in care te gandesti cu drag la toti cei care INCA SUNT ALATURI DE TINE, INTR-UN FEL SAU ALTUL …mai aproape sau mai departe.

Va doresc ca lumina sfanta a sarbatorilor sa va inunde sufletele, sa va umple inima de bucurie, sa va aduca pacea in casele voastre si…TOT CE VA DORITI.

 

VA DORESC TUTUROR UN CRACIUN FERICIT!!!

 

 

 

 


Responses

  1. ti-am spus vreodata ca unele dintre mesajele tale, ma emotioneaza cam mult…asa,….ca mi se umezesc ochii ?..

    • Nu mai stiu, draga mea, daca mi-ai spus sau nu insa am aflat acuma.
      Unele amintiri , evenimente… au ele insele puterea de a ne fura cate o lacrima…


Lasă un răspuns

Categorii

