Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Mai 11, 2012

PIERDERE :-(

Personal urasc GOLURILE. Acele goluri ramase in urma „plecarii” intr-un fel sau altul al unei persoane.

Unii oameni ne sunt mai dragi altii mai putin dragi. Dar orice plecare este dureroasa, ea poate fi dureroasa sau foarte dureroasa.

Cand cunosti pe cineva de ani de zile, „plecarea” te loveste brusc si puternic.

Iti vin in minte o multime de elemente din trecutul mai mult sau mai putin indepartat.

O stiam de pe vremea cand era scolarita.

Mi-am amintit de vremurile cand cauta in biblioteca , cate o carte care sa fie pe placul ei. Imi amintesc si acum de perioada in care m-a ajutat la biblioteca… parca a fost ieri.

Imi amintesc cat de bucuros am fost cand, dupa ceva timp, am descoperit blogul ei. A fost unul dintre primele bloguri pe care le-am citit.

Era genul de om care punea suflet in ceea ce facea.

Datorita ei am descoperit „Schimbul de carte”. Da, mi-o luase inainte si ma bucurasem ca tocmai de la ea am primit si eu informatia, avea un elan aparte.

Imi amintesc ca avea un obicei pe care si eu il aveam intr-o doza mai micuta: acela de a pune nume obiectelor. Nu radeti, desi obiectele sunt …obiecte asta nu inseamna ca nu pot primi un nume de alint.

Imi amintesc cu bucurie cand am aflat ca a terminat facultatea iar apoi ca a facut masteratul.

M-am bucurat pentru ea ca a putut vizita locuri pe care stia sa le aprecieze.

Un lucru pot sa va spun cu siguranta: daca in mine a starnit atatea amintiri „plecarea” ei …cu siguranta foarta multa lume este coplesita.

Cu siguranta a fost genul de om care lasa un gol in urma sa.

Dumnezeu sa o odihnesca in pace pe Adelina.

 

Responses

  1. Am vrut sa postez cateva cuvinte….dar, pur si simplu nu am reusit…

    • Draga mea…STIU 😦


Lasă un răspuns

Categorii

