Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iunie 1, 2012

1 IUNIE 2012

Din fericire, INCA NU mi-a inghetat sufletul in totalitate asa ca nu pot ignora aceasta zi.

Adevarul este ca si am omuleti foarte dragi sufletului meu asa ca…o sa profit sa le urez un LA MULTI ANI de ziua copilului.

In primul rand, am un domn foarte drag sufletului meu: domnul Brendan. Este adevarat ca omuletii mei sunt barbati in toata firea 😉 si o domnisoara deosebita insa…asta nu ma opreste sa le fac o urare. Pentru ca tot am amintit de domnisoara: numele ei este Alina. Si inca doi domni: Tudor si Mihai.

Le doresc tot ce isi doresc ei iar ca cireasa pe tort le doresc un mic “detaliu”: sa isi pastreze sufletul mereu cu un locsor pentru copilul din ei, acel copil care….daca suntem norocosi sa il putem pastra ne face viata in asa fel incat sa ai convingerea ca viata este frumoasa.

Ceva simbolic:

Am toata admiratia din lume pentru acei parinti care reusesc sa pastreze sufletul pur in copilutii lor si pentru cei care reusesc sa isi educe copilutii in asa fel incat sa nu uite vreodata de partea aceea a sufletului care le va lumina mereu o zi intunecata.

Intr-un fel astazi este si ziua mamelor pentru ca ele sunt acele ctreaturi divine care aduc pe lume omuletii fara de care acest Univers ar fi ….nu ar fi.

Va doresc tuturor sa nu uitati de copilul din voi. Cu cat veti reusi mai mult si mai bine sa nu uitati ca undeva in adancul vostru veti ramane copiluti, veti avea o viata mult mai buna

LA MULTI ANI copiilor de toate varstele.


Responses

  1. Ne plac urarile tale !

    • Placerea este a mea!!! Uneori este necesar cineva sa ne aminteasca lucrurile pe care le stiam dar…am uitat sa le aplicam


Lasă un răspuns

Categorii

