Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Noiembrie 22, 2012

THAKSGIVING DAY 2012

Exista momente in care avem un adevarat „curcubeu” de trairi. Astazi voi incerca sa ma axez pe o parte din acest „curcubeu” si asta datorita faptului ca este a patra zi de joi din luna noiembrie ceea ce inseamna ca este THANKSGIVING DAY!!!

Stim toti ca multa lume nu este fan al „importurilor” INSA eu unul am invatat sa incerc sa apreciez frumosul cand dau de el, asa ca….o sa scriu un rand doua cu ocazia acestei zile.

In ziua de astazi cand avem acces la atat de multe informatii, sunt sigur ca majoritatea dintre dumneavoastra stiu foarte bine despre ce este vorba asa ca nu o sa fie necesar sa descriu eu toate detaliile. O sa spun doar ca “Thanksgiving” este la origini o sarbatoare in care se multumeste lui Dumnezeu pentru bogatia recoltei din acel an. Personal ma “agat” de un mic detaliu care cu timpul a fost ASOCIAT acestei sarbatori si acest detaliu ma intereseaza pe mine. Stim ca THANKSGIVING este  o sarbatoare de familie si, DIN FERICIRE , cu timpul s-a extins caracterul de recunostinta ca sentiment profund si…a fost legat si de cei dragi noua.

Scopul randurilor scrise de mine este, dupa cum deja stiti, unul  dublu:

1. acela de a va sugera sa va ganditi la eventualele persoane fata de care sunteti recunoscatori,

2. sa profit pentru a spune MULTUMESC!

Dupa cum stiti deja, sunt un mic “chinez batran” si ca ….am obiceiul de a persevarea in unele “trebusoare”  Asa ca nu o sa ma dezmint nici cu aceasta ocazie:

Sunt constient de faptul ca repetarea unor lucruri poate fi enervanta insa….imi asum riscul si voi sublinia, si de aceasta data, importanta utilizarii magicului MULTUMESC….

Cu siguranta fiecare din noi are motiv/e sa faca uz de puterea lui MULTUMESC. Personal sunt de parere ca toti cei care “profita” de aceasta sarbatoare pentru a fi recunoscatori nu doar pentru bogatia recolei (cea din camp, a plantelor…..) ci si pentru bogatia recoltei unor sentimente, trairi, clipe…. orice pozitiv – procedeaza bine.

Indiferent ca pare (la prima vedere) sau nu, din fericire , avem destule „elemente” pentru care sa spunem MULTUMESC.

Mereu spu ca, daca ar fi sa concep o lista cu personele care merita un multumesc, din partea mea –  CU SIGURANTA UIT pe cineva si…lista risca sa fie lunguiata.

In acest an am sa revin oarecum la vechiul obicei, pastrand doar o farama din ceea ce am facut anul trecut.

Am o multime de oameni carora simt nevoia sa le multumesc pentru ajutorul  lor.

Cu scuzele de rigoare ca nu ii voi enumera in aceste randuri, pot doar sa le spun un calduros MULTUMESC!

Daca aveti rabdarea si curiozitatea necesare, va recomand sa aruncati o privire peste randurile de anul trecut unde am povestit despre un tren al vietii,  tren cu care fiecare dintre noi intra in contact pe parcursul existentei noastre.

Ce ar fi THANKSGIVING-UL fara o imagine emblematica? Nu imi raspundeti pentru ca voi pune o imagine🙂

Anul acesta voi pune o imagine ce apartine cuiva care s-a gandit si la mine cu ocazia acestei sarbatori.

Crina G.: ITI MULTUMESC!

 

Mai am de spus un multumesc deosebit in felul sau: Mihaela T. ….daca citesti aceste randuri…. ITI MULTUMESC!!! Nu, nu am uitat

Nu pot, totusi , sa nu fac o exceptie pentru doi OAMENI foarte dragi sufletului meu, OAMENI care au urcat in ….trenul meu si  mi-au permis sa urc in al lor: Alin si Lucian – va MULTUMESC, va multumesc pentru TOT!

Despre Lucian si Alin am sa spun…cateva cuvinte la care am „drept de licenta”: sunt cei mai buni prieteni pe care omul si-i poate dori….

EVIDENT, dupa cum stiti deja parintii sunt si ei la randul lor o exceptie – ceea ce au facut ei…nu se poate masura (cu oricare din unitatile de masura am incerca).

SPER ca fiecare dintre dumneavoastra sa fie destul de norocos sa poata spune acelasi lucru despre parinti.

Revenind la MINE (macar la final de articol sa fiu si eu egoist  )

Am urmatoarele exemple :

  1. Verisorul meu: OVI – pot spune doar: ITI MULTUMESC CA EXISTI!!!
  2. IUBIREA MEA:  IONELA (in continuare raman la varianta mea, sa sti): pot spune doar ITIMULTUMESC CA EXISTI!!!
  3. prietena mea CLAUDIA: tu sti deja …ITI MULTUMESC CA EXISTI!!!

Va doresc : HAPPY THANKSGIVING TUTUROR

Am sa mai postez o imagine cu niste personaje dragi mie😉 care …poate va vor face sa zambiti amintindu-va de ele. Si lor le suntem recunoscatori pentru ca ne-au facut viata mai frumoasa


Lasă un răspuns

Categorii

