Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Decembrie 6, 2012

MOS NICOLAE 2012

Eu unul sunt un adevarat copilut micut cand vine vorba de anumite elemente 🙂

Acum este unul din acele momente MAGICE ale anului: este ziua in care vedem ce ne-a adus Mos Nicolae. Shhhhh, sa nu spuneti nimanui insa: mai putem sa gasim si jordita fie ca avertisment fie ca….avertisment Asa ca dragii mei, sper ca ati fost cu totii cumintei si o sa gasiti in ghetutele voastre BUNATATURI asa cum stie sa aduca Mos Nicolae.

Am cativa omuleti tare dragi sufletului meu, omuleti care cu siguranta au fost cuminti si se vor bucura de aceasta zi speciala. Omuletii mei sunt:

–          Domnul Brendan,

–          Domnisoara Alina,

–          Domnul Mihai si

–          Domnul Tudor

Dragii mei sa ramaneti asa cum stiu eu ca sunteti si sa va bucurati la MAXIM de fiecare clipa de sarbatoare.

Nu pot sa nu pun si o poza:

ghetUTE 2012

 

Ar fi bine sa nu uitam ca …in loc de bunataturi si vizita lui Mos Nicolae, exista posibilitatea sa fim vizitati de altcineva dar, anul acesta nu o sa va povestesc despre Krampus – este suficient sa stiti ca el exista.

Tuturor celor care viziteaza blogul meu, doresc sa le amintesc sa nu uite ca in fiecare din noi exista un copil si, este bine sa avem grija de acel copil si sa il pastram in calitatile sufletului nostrum.

Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE


Lasă un răspuns

Categorii

