Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Februarie 14, 2013

RAU FAMATUL VALENTINE’S DAY

De data aceasta voi avea grija sa nu scriu prea mult si , mai ales, sa nu ma pierd in stilul “inamicului”.

Pentru aceia dintre dumneavoastra care sunt mai curiosi din fire, in trecut am scris cateva cuvinte despre aspectele mai mult sau mai putin dusmanoase la adresa unui obicei frumos (din prisma mea) cum este Valentine’s Day

Ceea ce vreau totusi sa va amintesc este faptul ca aceasta zi “V Day” are ca rol sustinerea unui sentiment profund: IUBIREA.

20130214_161446

Cand spun SUSTINEREA,  imi amintesc o discutie recenta in care (spre surprinderea mea) am intalnit o mentalitate aparent foarte sanatoasa insa…in esenta eronata si distructiva. Dupa umila mea parere, atunci cand IUBESTI pe cineva ti cont de ceea ce simti si nu de ce zice lumea asa ca daca imi vine sa sarut fata pe care o iubesc – o sarut fara sa ma blochez ca sunt in public, cand simt nevoia sa alint fata iubita – o alint fara sa ma gandesc ca acest gest ma face sa par adept al lucrurilor siropoase…

Dragii mei, VA ROG: nu uitati ca iubirea este cel mai puternic motor al universului , savurati-l si exploatati tot ceea ce va poate aduce din momentul in care faceti “cunostinta”.

IUBITI fara limite, nu ingraditi iubirea cu tot felul de mentalitati rigide si …nu uitati ca V-Day este in fiecare zi desi se sarbatoreste o zip e an.

Unul din maestrii pe care am avut placerea sa ii cunosc spunea astazi ca : “Love is the treasure of this Planet, it was created here!” si, cata dreptate are – IUBIREA este comoara acestei planete.

Sa – NE IUBIM

Sa – IUBIM PARTENERA/UL

Sa – IUBIM

Uneori este posibil sa privim negativ utilizarea inimii in diverse situatii fara sa recunoastem ca aceasta utilizare se poate datora insasi faptului ca inima este un simbol foarte puternic

20130209_115242

Lasati iubirea sa vina la voi iar voi sa va indreptati spre ea, fiind „tovarasi de drum”

HAPPY VALENTINE’S DAY


Lasă un răspuns

Categorii

