Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Martie 9, 2013

SPITALUL DE JUCARII

Cunosc un domn foarte drag sufletului meu, domn care este foarte pasionat de ecologie si de reciclarea materialelor. Ii admir aceasta pasiune a lui si modul in care o si aplica.

Pe de alta parte, cunosc o fata care are un suflet maaare si care se implica in acte caritabile (cu o pasiune demna de cea a domnului).

Pentru ca amandoi sunt atat de dragi sufletului meu, nu pot sa nu reactionez si eu uneori desi…in comparatie cu ei sunt, vorba poporului: “La genunchiul broastei si mai jos”

Pentru ca povestea sa fie un tot unitar, apare inca un element: omuletii atat de dragi si ei sufletului meu. Pe scurt este vorba de un SPITAL DE JUCARII!

Imi voi permite sa citez:

“Dupa ce ne-am procopsit cu o camera plina, plina de jucarii stricate, ne-am gandit sa nu aruncam nimic si sa refolosim orice! Pentru ca nu am gasit in Bucuresti nici un centru de reparare/reciclare jucarii care sa fie accesibil, ni l-am facut pe al nostru! Asa ca va prezentam, in premiera, singurul SPITAL DE JUCARII din Romania! Prezentarea lui „oficiala” va avea loc sambata, 9 martie 2013, de la ora 12, in cadrul evenimentului Piata Romanilor Care se Ajuta (Scoala Ferdinand I nr. 64, bdul. Garii Obor, nr.16, sector 2). Asa ca, daca aveti jucarii stricate….that’is the place!”

spitalul de jucarii

Ma bucura aceasta idee pentru ca, intr-adevar combina „frumosul cu utilul” cum se spune in popor.

Va recomand sa apelati la acest „Spital” pentru ca toata lumea are de castigat

Lasă un răspuns

Categorii

