Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iunie 1, 2013

1 IUNIE 2013

Am ajuns si la data de 1 IUNIE a acestui an minunat 2013, asa ca am sa incep cu…inceputul:

LA MULTI ANI!!! Tuturor copiilor, mai mici sau mai mari.

Deja este cunoscut faptul ca, personal, am 4 omuleti dragi sufletului meu carora vreau sa le urez pe aceasta cale, din inima, un calduros LA MULTI ANI!

Cu toate ca ei deja sunt mari😉 pentru mine sunt copiluti dragi mie: in primul rand, domnul Brendan – un domn foarte drag inimii si sufletului meu; domnisoara Alina – reprezentanta sexului feminin la categoria omuleti dragi finite mele; domnul Mihai si domnul Tudor. Va doresc sa aveti o viata in care sa stiti ca aveti SI MERITATI un intreg Univers plin de tot ce poate sa fie mai bun.

Atat pentru cei patru copiluti cat si pentru toti cei care sunt copiluti sau au in suflet un copilot, va amintesc un lucru specific copiilor: VISELE. Nu renuntati la visele dumneavoastra frumoase, visati si…visati maret, colorat si lasati viselor aripile cu care sa zboare spre realitate. Si, cand spun „sa zboare” asta presupune mai ceva ca balonul din imagine.

20130601_150542

Vreau sa va rog sa nu uitati ca, in fiecare adult, exista un copil care ne ajuta foarte mult in a avea o viata mai frumoasa. Bucurati-va de copilutul din voi.

Mi-a fost furat un zambet asa ca…va divulge sursa:

http://www.youtube.com/watch?v=ZOGvRYkQWaQ&feature=youtu.be


Lasă un răspuns

Categorii

