Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 8, 2014

VARSTELE EXTREME – LECTII DE VIATA

De doua zile am parte de niste lectii, lectii utile in viata de zi cu zi. “Intamplarea”  face ca fazele s-au petrecut la cativa metrii distanta una de cealalta, in zile diferite,  astfel incat sa aiba un element comun. Spun varste extreme deoarece in primul caz este vorba despre un domn si o doamna trecuti de….trecuti de adolescenta  iar in al doilea caz este vorba despre o domnisoara si un domn care inca nu au ajuns la adolescenta.

Zilele trecute discutam  despre unele obiceiuri de demult care, de multe ori, sunt absente in viata din ziua de astazi si par apanajul “ Evului Mediu”.

Imi aintesc de vremea cand studiam bontonul si cautam prin ramasitele insemnarilor ducelui D’Hamiron despre comportamentul la masa sau devoram paginile cartii din copilarie “Mersi, pardon, scuzati”.

Multe lucruri s-au pierdut, multe s-au recuperat…cert este ca privind la persoanele, cum spuneam, trecute de adolescenta nu poti sa nu te simti cumva micut si…cel putin eu, oarecum  invidios pe ceea ce ei au iar noi…mai putin. Recunosc, fac parte din categoria celor care s-au lasat dusi de val si a fost alterat mult acel “ceva”.

Am sa va pun o poza cu prima intalnire si lectie

20140106_141035

Imi amintesc de vremuri in care era luat in ras gestul de a tine haina unei doamne, pentru ca da…unele lucruri pareau ciudatele desi ele au un farmec al lor, un farmec aparte pe care daca nu l-ai trait ai cam pierdut niste elemente de AHA.

Am sa va sugerez un film despre care discutam zilele trecute  si in care o sa puteti vedea la ce anume ma refer eu 😉

KATE & LEOPOLD

Deci da, cei din varsta inspre care mergem noi si la care speram noi, NE DAU LECTII DE VIATA.

Nu m-am putut abtine sa nu admir naturaletea gesturilor protectoare ale barbatului fata de doamna de langa el.

Dap, am mai si spus in sinea mea FERICE DE EI

MDA, avem de invatat de la extreme… in ziua urmatoare mi-a fost permis sa asist, in acelasi loc, la o scena intre doi omuleti ce imi ajungeau ceva deasupra genunchiului dar nu ajungeau la sold.

Un baietel si o fetita care, cand s-au intalnit s-au salutat si pupat.  Dragii mei, scena merita milioane ; ce milioane – toti banii din lume, mai ceva ca in filme. Am asistat la un pupic din acela dat cu toata puritatea varstei lor direct pe buze incat toti cei din jur am simtit ca ne topim.

Pentru ca nu sunt fan al postarii imaginilor cu copiluti, am sa folosesc una publica

poljubac

DA, acei omuleti dau clasa multor generatii….

Candva am scris …cam acid 🙂 despre SARUTUL GANGLIOANELOR asa ca nu am sa mai bombardez cu artileria grea ci doar am sa fac o sugestie: haideti sa facem lucrurile natural fara retinerile “teoretice” SAU…sa nu mai facem deloc.

Ok, vreau sa intelegeti domnilor ca NU va indrum sa va duceti la domnisoare sa le dati un pupic natural direct pe buze pt ca…este posibil sa va treziti cu un zdrahon de 2,20 m si 150 kg care sa nu fie de aceeasi parere cu …intentia pura 🙂 de salut

La fel, doamnelor: nu va indrum sa dati pupici direct pe buzele domnilor pt ca, s-ar putea sa nu mai aveti nevoie de freza primind una rapid si gratuit 🙂

Sunt sigur ca intelegeti ce vroiam eu sa transmit iar daca nu…dati un semn si discutam 😉


Lasă un răspuns

Categorii

