Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Iunie 1, 2014

1 IUNIE 2014

Astazi este o zi extrem de importanata: ZIUA COPIILOR. Asa stand lucrurile, trec la treaba si urez un LA MULTI ANI tuturor copilutilor mai mici sau mai mari; cum spuneam candva: celor care sunt copiluti ca varsta, celor care au copiluti ca varsta si tuturor celor cre au in interiorul lor un copil (mai liber sau mai ascuns).

Ei bine, eu am si cativa copiluti foarte dragi sufletului meu carora le trimit toate gandurile mele de bine pentru ei: un domn foarte drag sufletului si inimii mele – domnul Brendan; o domnisoara deosebita – Alina; doi domni pe nume Tudor si Mihai si nu in ultimul rand un zambet de domnisoara Antonia ( un zambarici cu ochi mari)

1 j

Universul a scos, la un moment,  in calea mea o fata care are toata admiratia mea in ceea ce priveste sufletul unui copil…ma inclin in fata ei si a celor care reusesc sa pastreze un suflet desebit muuult timp peste media specifica copilutilor din ziua de astazi. Aveti EXTREM de mare grija de copilutii vostri si cei din jurul vostru, ei reprezinta ce este mai bun in aceasta lume colorata.

Pe langa cei mentionati, mai exista si alti omuleto dragi mie insa lista ar deveni prea mare si as risca sa omit pe cineva asa ca doar le spun LA MULTI ANI de ziua lor

Vechiul meu sfat: PASTRATI VIU COPILUL DIN VOI, nu lasati ca flacara existentei lui sa se stinga sau, mai rau, sa o stingeti voi.

1 j 2


Lasă un răspuns

Categorii

