Postat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | Ianuarie 14, 2015

DESPRE IUBIRE SI ALE EI…2014/2015

Am simtit o profunda nevoie de a scrie despre iubire…nu am facut-o in acel moment asa ca gandurile mele au plecat la plimbare intr-un dans numai de ele stiut…
Daca va vine sa scrieti…scrieti, nu asteptati SAU daca asteptati, aprovizionati-va cu hartie si creioane😉 ca se „complica” treaba
IUBIREA , o minune si in acelasi timp motorul intregului univers…de fapt e vorba de n versuri dar haideti sa ramanem la subiectul de baza, lasand ideea versurilor pe alta data.

Iubiri
Cand este vorba de iubire, automat iesim din lumea duala, desi inca traim intr-o lume duala. Stiu ca poate suna aiurea insa asa este, iubirea are darul de a ne ridica deasupra starii noastre de …normalitate.
Nu mi-am propus sa judec pe cineva ci mai degraba sa iau un marker si subliniez un aspect doua.
Iubirea este acel sentiment de o profunzime uriasa avand un grad de puritate uriasa…acel sentiment care te face sa topai ca un copilut in plin extaz.
Iubirea este un dar primit de la Dumnezeu, un dar pe care unii dintre noi nu stiu sa il aprecieze la adevarata sa valoare…din fericire, mai sunt si cei care apreciaza din plin frumusetea si puterea iubirii.
Si, da, cand vorbesc despre iubire…mereu am in vedere toate formele ei si, mereu repet ca ele pot coexista. Putem sa iubim in acelasi timp si iubita si mama si fiica, fiecare din cele trei avand un sertaras anume al lor.
NU, nu am ajuns in punctul in care sa iubesc cu adevarat alte categorii decat cele mentionate…nu, inca nu sunt capabil sa iubesc cu adevarat orice om.
Eu inca iubesc doar cand iubesc iar atunci cand afirm iubirea…ea exista.
Multa lume invoca acel „iubeste-ti semenii ca pe tine insuti”
La modul super ideal ar trebui sa manifestam iubirea in toate formele ei, iubind tot si pe toti.
Vestea proasta este aceea ca muuult prea putini sunt cei care manifesta iubirea in toate formele ei.
Vestea buna este aceea ca este ok, la inceput, sa manifestam pe rand cate un fel de iubire la care sa adaugam urmatorul si tot asa.
Iubirea este mult prea frumoasa si pura ca sa o patam sau invocam cand nu este cazul.
In caz ca va intrebati…sunt la inceput de drum, am ajuns sa pot sa ofer iubire parintilor, sa ofer iubire prietenilor si fetei care are darul de a potenta acest sentiment in mine.
Am ajuns pe drumul bun si cand este vorba de plante. A, ca tot spuneam de plante…o puternica lectie a iubirii am primit-o de la o portocala care m-a invatat cum sta treaba cu iubirea mai mult decat au facut-o zecile de carti sau alti „dascali”
Am eu o, hai sa ii spunem rugaminte (sa nu fie bas sfat): atunci cand iubiti- iubiti iar cand afirmati iubirea faceti asta doar daca are acoperirea necesara. De acoperirea necesara am mai spus cand vorbeam de cele 3 fiice ale Sofiei.
Revenind la ideea ca este bine sa ne iubim aproapele ca pe noi insine, combinat cu ce spuneam de acoperire, am sa fac doua mentiuni:
* personal prefer…a unsprezecea porunca cea care suna cam asa „Iubiti-va aproapele asa cum v-am iubit eu pe voi” astfel eliminam interpretarile inutile.
* atunci cand pretindem ca iubim o…gramada de oameni nu facem altceva decat sa invocam inutil iubirea deoarece atata timp cat judec oamenii…nu ii iubesc. Nu, spun sa iubim defectele sau sa acceptam „orice fel de iubire” insa nu e ok sa ma folosesc de iubirea care nu exista.
Haideti sa intelegem acum pentru totdeauna ca iubirea este incompatibila cu judecarea, invidia, neiertarea, exploatarea si alte chestii de acest gen. Pentru ca nu sunt aici sa judec ma opresc aici cu aceasta idee. Vorba poporului: cine are ochi sa vada si urechi sa auda acela o sa vada si o sa auda…ceilalti, cu alta ocazie.
Probabil tot din acelasi motiv folosesc rar „Namaste” fiindca am ajuns, in oarecare masura, doar sa recunosc divinitatea din celalalt asa ca mai am de lucrat la mine.
Spuneam de iubire ca este motorul universului…ei bine este elementul de baza in vietile noastre. Iubirea contine in ea forta creatoare; iubirea este un medicament puternic; este un scut puternic; este o protectie magica este…opriti-ma…
Va sfatuesc sa va permitei sa iubiti si sa va lasati iubiti. Daca simtiti ca inca nu puteti face asta, poate ca e bine sa incepeti prin a va iubi pe voi insiva
Va doresc o viata plina de iubire


Lasă un răspuns

Categorii

