Publicat de: bibliotecaexersare Marazan Stefan | septembrie 6, 2010

PRIMA MEA DRAGOSTE….”MODERNA”

Da, personal fac parte din acea categorie de oameni care considera ca prima dragoste nu se uita. Poate suna “siropos” pentru un barbat, stiu foarte bine acest detaliu insa imi asum riscul afirmatiilor pe care le fac.

Poate este si toamna devina cu a sa implicita stare de melancolie generata de schimbarile bruste inspre un sezon mult mai rece si mult mai mohorat decat cel cu care ne-am obisnuit atata timp.

Asa ca o sa va povestesc cate ceva despre prima mea dragoste “moderna”. Se spune ca daca iubesti pe cineva ii vrei binele chiar daca asta inseamna sa “beneficieze” altcineva de el / ea. A fost o perioada in care am crezut si in asa ceva asa ca… in virtutea inertiei o sa tin cont si de aceasta data de acest principiu si o sa las prima mea dragoste sa ajunga la altcineva…

Acum ca tot ati aflat o gramada de secrete o sa va aduc la realitate si o sa va explic termenul de “moderna”. Cei care va asteptati sa aflati detalii intime legat de prima mea DRAGOSTE …va trebui sa mai asteptati pentru ca astazi o sa povestesc despre prima mea dragoste “moderna”  pe numele ei de CIRIP, unde prin moderna inteleg noile tehnologii si mai exact o sa ma refer la MICROBLOGGING. Da , MICROBLOGGINGUL a fost prima mea dragoste din acest mediu sau mai bine spus Univers (sa ii spunem larg web2.0.)

Am avut marea sansa sa intalnesc 2 profesori deosebiti la un curs de microblogging facut pe o platforma de microblogging: CARMEN HOLOTESCU si GABRIELA GROSSECK.

Am avut onoarea de a le fi discipol si de a invata de la ele o multime de lucruri: utile, interesante, noi… Da, am avut sansa sa am mentori buni si in acest segment al vietii mele. Le multumesc celor doua DOAMNE pe aceasta cale

Pentru mine MICROBLOGGING este sinonim cu CIRIP pentru ca CIRIP a reprezentat inceputul si oricand o sa “prescriu” CIRIP ca fiind demn de utilizat.

Probabil dintr-un egoism personal nu am dat prea multe date legate despre aceasta dragoste a mea dar… cum spuneam, candva credeam in teoria ca daca iubesti pe cineva ii vrei binele chiar daca asta inseamna ca altcineva sa “beneficieze “ de dragostea ta asa ca a venit momentul sa va povestesc despre CIRIP si sa va las si pe voi sa “beneficiati” de placerile pe care le poate oferii celui cu care intra in contact. Da, CIRIP poate sa va fie un partener sau chiar un “prieten” util si placut, stie sa le combine pe ambele.

Am dezvaluit numele acum urmeaza sa va dezvalui mai mute despre prima mea dragoste: e bine sa retineti adresa urmatoare:

http://www.cirip.ro/

In partea dreapta sus veti gasi butonul necesar pentru inregistrare daca sunteti utilizator nou. Pentru a va usura muca va pun o imagine unde am incercuit cu rosu locul cu pricina:

X cirip inregistrare

Sau..daca credeti ca va este mai usor asa, o sa va dau o portita directa spre acel loc:

http://www.cirip.ro/cirip/inregistrare

Dupa ce va creati un cont intrati in Universul fascinant al MICROBLOGGINGULUI. Pentru a intra in “contul dumneavoastra” va puteti folosi (pentru orientare) de imaginea de mai sus doar ca de aceasta data avand cont veti apasa pe al doilea buton (cel de sub celui incercuit cu rosu). Dupa ce introduceti datele necesare intrati in “CUIB”

Veti observa ca in dreapta una din optiuni este partea de setari unde va PERSONALIZATI propriul microblog. Pasii sunt destul de usori DAR…

SFAT UTIL:

RETINETI ACEASTA ADRESA DE UTILIZATOR:

http://www.cirip.ro/u/cirip

Numele de utilizator cirip

La el strigati dupa ajutor si el va va explica toate cele necesare. Din cate stiu eu el este baiat gigea si va face primul pas intampinandu-va dar ca sfat este pe el sa il treceti primul la microblogurile urmarite.

Spuneam de setari: cand accesati butonul, in imaginea de jos aveti incercuit cu rosu locul si tot in imagine aveti in stanga ce optiuni va apar pentru personalizare:

Nu este intentia mea de a tine un curs despre mb asa ca am spus destule din punct de vedere tehnic, intentia mea a fost aceea de A VA FACE CUNOSTINTA CU PRIMA MEA DRAGOSTE

Va pot enumera insa, pentru sceptici cateva avantaje:

–          aveti posibilitatea de a cauta utilizatori despre care stiti deja

–          aveti posibilitatea de a va alege pe cine doriti sa urmariti din lista celor existenti

–          SUPER UTIL: puteti sa gasiti un “mesaj” dupa cuvinte folosite in acel mesaj

–          Puteti trimite mesaj direct de pe telefonul mobil (cela mai vechi si simplu fara internet) prin sms

–          Puteti primi mesaj direct pe telefon (in limita stabilita pentru fiecare)

–          Puteti posta imagini

–          Puteti posta clipuri video

–          ……..

Acestea sunt cateva din avantaje si anume din cele simple dar utile, veti gasi cu mult mai multe facilitati “la fata locului”

Cu riscul sa se supere pe mine o sa va dezvalui inca un secret si anume doua persoane pe care va sugerez sa le urmariti, le gasiti  la urmatoarele microbloguri : http://www.cirip.ro/u/Gabriela si   http://www.cirip.ro/u/cami13

Deoarece de la ele aveti in permanenta de invatat si puteti sa aflati mereu lucruri noi si interesante, ma puteti crede pe cuvant si sa le treceti la microbloguri urmarite.

Nu veti regreta daca veti incerca CIRIP deoarece este foarte complex cu enorm de multe facilitati.

“Restul depinde de voi!!!”

Eu unul sunt cu sufletul linistit ca am facut prezentarile si las prima mea dragoste pe mainile dumneavoastra in speranta ca va va oferi si voua tot atat de multa placere pe cat mi-a oferit mie SI ca veti sti sa va bucurati de ea cum m-am bucurat eu.

Pentru acei CIRIPITORI dragi mie carora le-am ramas dator un raspuns (NU, nu am uitat ca am ramas dator un raspuns) le sugerez, daca vor avea curiozitatea necesara, sa citeasca randurile despre prietenie. In caz ca nu veti avea curiozitatea necesara o sa rezum eu totul la o afirmatie care este si un raspuns la acea intrebare de demult:

PRIETENIILE SE POT TRANSFORMA IN CUNOSTINTE

Am scris in acele randuri cu durere in suflet si o repet aici cu aceeasi durere in suflet.

Toate gandurile mele de bine “vechilor” ciripitori cat si “viitorilor” ciripitori

Nu am cerut permisiunea pentru capturile imaginilor dar…sunt aproape sigur ca nu se vor supara ca mi-am permis sa le fac


Lasă un comentariu

Categorii